فروش عمده لوازم آرایشی

فروش عمده اتو مو مسافرتی دخترانه | خرید عمده اتو مو

اتو مو مسافرتی مدل GM دارای صفحه های سرامیکی میباشد . و گستره دمای آن بین 160تا 180درجه سانتی گراد می باشد . که به آسانی موهایتان را حالت میدهد. این محصول بخاطر ابعادش که بسیار باریک است و دارای قاب نگهدارنده نسوز است بهترین گزینه برای استفاده در سفر میباشد. این محصول در رنگ های بسیار زیبا طراحی شده که جذابیتش را دوچندان میکند قیمت تک 120هزار تومان در صورت خرید 3عدد85هزار تومان
125000
حداقل سفارش 3
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

پخش عمده محصولات آرایشی برقی :

 

اتو مو مسافرتی یک وسیله است که به شما اجازه می دهد که موهای خود را در هر زمان و مکانی که شما به آن نیاز دارید ، آرایش دهید.

این وسیله اغلب با برق کار می کند و برای افرادی که عادت دارند به خارج از خانه سفر کنند و به جایی بروند که امکان استفاده از اتو مو ثابت وجود ندارد بسیار مناسب است.

اتو مو مسافرتی دارای اندازه کوچک و قابل حمل است و معمولاً در چمدان یا کیف مسافرتی جا می شود تا به راحتی در هر زمان که شما به آن نیاز دارید ، در دسترس باشد. طراحی این اتومو در چندین رنگ مختلف و با قیمت های متفاوت در بازار موجود است.

برخی از ویژگی های مهمی که باید در یک اتومو مسافرتی مورد توجه قرار بگیرند شامل آگاهی از ولتاژ محل مقصد، قدرت مصرفی اتومو ، انواع پیش فرض حرارت و طول کابل برق و همچنین محفظه ایمنی برای نگهداری مو و محافظت از رطوبت است.

از دیگر ویژگی های اتو مو مسافرتی می توان به سرعت و دقت آن در حالت کار اشاره کرد که به کاربر اجازه می دهد موهای خود را به سرعت و با دقت بالا به صورتی که می خواهید آرایش دهید، صاف و شیک کنید.

 

فروش عمده اتو مو مسافرتی دخترانه  | خرید عمده اتو مو

فروش عمده اتو مو مسافرتی دخترانه  | خرید عمده اتو مو:

فروشگاه اینترنتی آجیگل یک فروشگاه با کلی خدمات ،مرکز پخش  لوازم آرایشی عمده دربازار تهران پخش عمده عطر و ادکلن، وارد کننده خوشبو کننده ۱۲۰میل ایفل، پخش عمده رنگ مو در بازار تهران

برای مشاهده محصولات مشابه، و کسب مشاوره جهت خرید و همچنین اطلاع از آخرین جشنواره های فروش می توانید ما را در شبکه های مجازی پیگیری نمایید:

اینستاگرام لوازم ارایشی عمده ارزان آجیگل .    پیج لوازم آرایشی و عطر ادکلن عمده ما در تلگرام .   کانال تلگرام محصولات آرایشی مجوز دار.  پیج فروش عمده لوازم آرایشی ما در روبیکا

WhatsApp Icon