فروش عمده لوازم آرایشی

استند لوازم آرایشی فانتزی عمده

110000
حداقل سفارش 4
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

استند لوازم آرایشی فانتزی عمده :

 

 

استند لوازم آرایش رومیزی از جنس آکرولیک ساخته شده و دارای ابعاد ۲۵×۲۲×۱۳ سانتی متر است و مناسب روی میز می باشد. این استد لوازم آرایش رو میزی با توجه به طراحی که دارد مناسب برای قرار دادن انواع لاک، رژ، فرچه و کرم می باشد. زیرا دارای محفظه .های مناسبی است که به صورت تفکیک از هم می توانید قرار دهید و دسترسی راحت تری به لوازم مورد نظر می دهد.

استند لوازم آرایشی

استند لوازم آرایشی با طراحی ساده و زیبا برای نگهداری و منظم کردن وسایل آرایشی و بهداشتی است. استند لوازم آرایشی از جنس پلاستیک فشرده با کیفیت ساخته شده است که علاوه بر مقاومت زیاد، ظاهری شیک نیز دارد. با استفاده از استند لوازم آرایشی می توانید انواع ابزار و لوازم آرایش و هر چیزی که سبب شلوغی میز توالت شما است، را در قرار دهید.

با این استند عالی، وسایل تان همیشه مرتب و در دسترس خواهد بود و باعث شلوغی میز توالت شما نخواهد شد. در وبسایت فیوشا انواع نگهدارنده های لوازم آرایشی موجود هستند که می توانید با خرید استند مورد نیاز، وسایل آرایشی خود را مرتب نگه دارید.

خرید استند لوازم آرایشی

برای خرید استند لوازم آرایش، شکی به دلتان راه ندهید. معمولا خانم ها لوازم آرایشی و بهداشتی زیادی دارند. برای داشتن میز آرایش مرتب و منظم و نگهداری از لاک های شیشه ای و دیگر ملزومات آرایشی، خرید استند آرایشی را به شما پیشنهاد می کنیم.

WhatsApp Icon