فروش عمده لوازم آرایشی

پخش دستمال مرطوب42برگی برند چاف و دلفین| پخش عمده دستمال مرطوب

دستمال مرطوب پاک کننده آرایش چانف بسته 42 برگی مجموعه 4 عددی، سازگار با انواع پوست ، پاک کنندگی عالی ، معطر و ضد عفونی کننده
19000
حداقل سفارش 6
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

فروش عمده دستمال مرطوب 42برگی :

 
دستمال مرطوب پاک کننده آرایش چانف 42 برگی
مرطوب کننده پاک کننده آرایش نرم کننده ضدالتهاب
صادر کننده مجوز: سازمان غذا و دارو
احساس شادی و طراوت روی پوست
مخصوص پاک کردن آرایش
 در دورنگ مناسب انواع پوست
ضدحساسیت
ضد خشکی 
 
 
 

 

دستمال مرطوب که از ان به عنوان دستمال مرطوب پاک کننده آرایش استفاده میکنند یک ابزار پاک کننده ارایش صورت است که اکثر خانوم ها یک بسته از این محصول را در کیف خود دارند. 

دستمال مرطوب 25 برگی به علت سادگی کار با ان و همچنین بسته بندی کوچک و قابل حمل همیشه در دسترس است و همچنین با لطافت و عطر خوشی که دارد د مورد علاقه بسیاری از خانوم ها قرار گرفته.

بنابرین برای خریداران عمده محصولات آرایشی و بهداشتی یک محصول پرفروش به حساب می اید. فروشگاه  اینترنتی اجی گل مرکز پخش عمده دستمال در بازار بزرگ تهران .

دستمال مرطوب پاک کننده آرایش : 

دستمال مرطوب آرایش پاکن از الیاف اسفنجی ساخته شده اند و در بازار به صورت خشک و مرطوب عرضه میگردند. دستمال مرطوب کودک و بانوان جز پرفروش ترین نوع این محصول می باشد.

 

چه زمانی از دستمال مرطوب پاک کننده آرایش استفاده کنیم :

دستمال مرطوب برای پاک کردن آرایش به صورت موقت می باشد و حتما به این نکته دقت کنید که دستمال مرطوب صورت نمیتواند جایگزین مناسبی برای شستشوی صورت با اب و صابون شود،مخصوصا تاکید ما بر این است از دستمال مرطوب کودک نیز در مواقع ضروری مهمانی ها و مسافرت استفاده شود.برای خرید عمده دستمال مرطوب میتوانید محصول مورد نظر خود را از سایت ما انتخاب کنید و از سبد خرید اقدام به خرید عمده دستمال مرطوب نمایید.وب سایت ما به عنوان اولین مرکز فروش عمده دستمال مرطوب در ایران می باشد ،که این محصول را با کمترین قیمت در اختیار شما عزیزان قرارمیدهد.

حتما سعی شود به صورت دائم از دستمال مرطوب برای پاک کردن آرایش صورت استفاده نشود.

بهتر است در مواقع ضروری در مسافرت ها از دستمال مرطوب استفاده کنید.

 

 

 

دستمال مرطوب 42برگی :

 

دستمال مرطوب 42برگی بانیو عنوان یک دستمال مرطوب پاک کننده ارایش حاوی آب و مواد مورد نیاز برای شستشوی عمیق پوست می باشد و همچنین در ترکیبات اکثر دستمال مرطوب ها از ماده ای به نام گلیسیرین استفاده میشود که یک محلول مرطوب کننده پوست است که از خشکی و ترک پوست جلوگیری می کند و بعد از استفاده پوست شمارا مرطوب میکند.

 

 

دستمال مرطوب کودک :

مدتی است که بازار محصولات آرایشی و بهداشتی محصول جدیدی را به نام دستمال مرطوب کودک برای صورت و دست  تجربه  کرده این محصول با توجه به سنین کودک و کاربرد ان متنوع و گوناگون می باشد ، دستمال مرطوب کودک بانیو و فیروز یکی از پرفروش ترین ها در این حوزه می باشد. دستمال مرطوب کودک برای صورت و دست کودکان می باشد بهتر است به صورت مداوم از دستمال مرطوب کودک استفاده نشود.

امروزه با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی و همچینی با وجود شبکه های مجازی و بالا رفتن اطلاعات مردم استفاده از محصولات آرایشی نیز تخصصی تر شده و انسانها با توجه به سفارشات و توصیه های پزشکی انتخاب های دقیق تری را انجام میدهند.

دستمال مرطوب فانتزی :

فروشگاه اینترنتی اجی گل اولین وب سایت تخصصی پخش دستمال مرطوب فانتزی و دستمال مرطوب کودک در ایران می باشد.

کرم پودر، پنکک  و رژ جز مهم ترین  محصولات آرایشی می باشد که مورد مصرف خانم ها است و همچنین جز محصولاتی است که بیشترین ضرر را به پوست  می رساند نیز می باشند اگر شما بتوانیدهر شب قبل از خواب ارایش روی صورتتان با پاک کنید میتوانید از پیری زود رس و چین و چروک شدن پوستتان جلوگیری کنید.برای دیدن نمونه هنای بیشتر و همچنین دریافت آخرید قیمت دستمال مرطوب اینجا را کلیلک کنید. فروش عمده دستمال مرطوب.

 

 برای مشاهده عطر و ادکلنی که در فصل تخفیف با قیمتی ارزان تر به فروش میرسند اینجا را کلیک کنید   :

 

 

 آجیگل فروش عمده لوازم عطر، ادکلن ، و اسپره در بازار بزرگ تهران  :

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این محصول میتوانید با شماره 09193087108 تماس بگیرید و یا از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید.

کانال تلگرام محصولات آرایشی بهداشتی عمده با مجوز . پیج فروش عمده لوازم آرایشی ما در اینستاگرام .

 

اینستاتلگرام ارایشی

WhatsApp Icon