فروش عمده لوازم آرایشی

روغن آرگان حاوی کراتین فعال ، وارد کننده لوازم ارایشی عمده

کاملا طبیعی و ارگانیک ،حاوی ویتامین E , A ،جلوگیری از ریزش مو و کمک به رشد و ضد موخوره ، حجم 68 میلی لیتر ، ضد چروک و پیری ، لیفت صورت ، تقویت کننده پوست ، مناسب (جوان سازی پوست ، ضد موخوره و صاف کردن مو ، تقویت ناخن)
65000
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

پخش آرایشی بهداشتی اجیگل روغن آرگان حاوی کراتین :

 

 

 

 آرگان

تاثیرات روغن آرگان :

افزایش طول عمر مو

این روغن می تواند شوره و خارش پوست سر را از بین ببرد و موخره و شکنندگی موهای آسیب دیده اررفع کند. روغن آرگان با آبرسانی موها لطافت را به موهای شما هدیه می کند.

استحکام ناخن

استفاده مستمراز این روغن باعث استحکام ناخن ها می شود. از پوسته پوسته شدن اطراف ناخن ها جلوگیری میکند و آسیب های ناشی از کاشت ناخن و مواد شیمیایی را از بین می برد.

 

 

بهداشتی و سلامت :

طرز استفاده:

برای سلامت  ناخن شب قبل از خواب پوست خود را تمیز کنید. سپس با چند قطره آرگان خالص به پوست صورت و گردن به مدت حداکثر 5 دقیقه ماساژ دهید.

برای سلامت موها، هر هفته 2بار 20 دقیقه قبل از استحمام، بر روی پوست سرتان ماساژ دهید. این کار موجب تقویت موها متعادل نمودن چربی پوست سرتان میشود. کسانیکه موهای وز و فر دارند بعداز استحمام 1 تا 2 قطره از روغن را بر روی ساقه موی خود بزنند.

برای سلامت و زیبایی ناخن، هر شب 1-2 قطره روغن ارگان را بر روی ناخن و دستها ماساژ دهید.

اطلاعات بیشتر:

این روغن کاربردهای فراوانی در زمینه آرایشی و بهداشتی و مسائل مرتبط با پوست و مو دارد.

برای مطالعه کاملتر خاصیت روغن آرگان، طرز استفاده برای پوست، مو و سایر مرتبط با این روغن ارزشمند، میتوانید، روی اینجا کلیک کنید.

 

 

 

پخش عمده محصولات آرایشی و بهداشتی آجیگل :

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این محصول میتوانید با شماره 09193087108 تماس بگیرید و یا از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید.

کانال تلگرام خرید عمده لوازم آرایشی با قیمت  . اینستاگرام لوازم آرایشی بازار بزرگ تهران   .

 

اینستاتلگرام ارایشی

WhatsApp Icon