فروش عمده لوازم آرایشی

رژ لب مایع ویولت پخش عمده | VIOLET رژ مایع

خرید عمده رژ لب ویولت با 15 درصد تخفیف، 24ساعته، ضد آب.
33000
حداقل سفارش 12
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

رژ لب مایع ضد آب ویولت :

 

24ساعته و ضد اب.

مناسب برای انوع سلیقه ها.

براق کننده و حجم دهنده لب

بدون خشک شدن وپوسته پوسته شدن

رژ لب مایع  مات ویولت می تواند رطوبت لب ها را حفظ کند  و مانع از خشک شدن لب شود.

پخش آرایشی

رژلب مایع  یکی از  محصولات ارایشی محبوب بین خانوم ها می باشد که به راحتی رنگ لب هارا مطابق سلیقه شما تغییر می دهد و در مقایسه با رژ لب جامد و یا رژ مدادی بسیار کاربرد بیشتری دارد ما در پاراگراف بعدی تفاوت رژ لب جامد و مایع را به درستی برای شما توضیح می دهیم، رژ لب مایع ویولت یک محصولی با ماندگاری بسیار بالا و تنوع رنگ بندی بینظیرش توانسته محبوبیت زیادی را در بین خانوم ها کسب کند همچنین رژلب مایع ویولت موجب خشک شدن لب ها نمی شود و بعد از استفاده پوسته پوسته نیز نمی شود  این محصول بی نظیر با حفظ رطوبت لب احساس خشکی و ترگ را برای همیشه از بین می برد.، خرید اینترنتی رژ لب مایع ویولت از فروشگاه اجی گل با قیمتی مناسب و تحویل 24ساعته.

رژ لب مابع

 

خرید اینترنتی رژ لب مایع ویولت :

خرید اینترنتی رژ لب ارزان و باکیفیت همیشه جز دغدغه خانوم ها و خریداران عمده رژلب و محصولات آرایشی بوده در دوران حال که خرید و فروش محصولات اینترنتی بسیار رواج پیدا کرده بعضی از سایت ها و کانال های تلگرامی پخش محصولات بهداشتی و آرایشی محصولی را که در سایت ها به نمایش می گذارند بسیار متفاوت تر از محصولی است که برای مشتری می فرستتند ، ما در این وب سایت تمامی عکس هایی که برای شما قرار داده ایم کاملا واقعی و  توسط تیم عکاسان اجی گل گرفته شده .

خرید اینترنتی رژ لب مایع  مات ویولت از فروشگاه اینترنتی اجی گل مرکزپخش عمده لوازم بهداشتی و آرایشی در تهران  کاملا مطمئن و بر حسب استاندارد های تعرف شده سازمان تجارت الکترونیک می باشد.

 

رژ مایع

چند نکته قبل استفاده از رژ لب مایع :

 همیشه قبل از زدن رژ لب سعی کنید مقداری اب بنوشید تا رطوبت کافی بدن حفظ شود این عامل موجب می شود تا بعد استفاده لب ها ترک نخورد و یا رژ لب پوسته نشود .

یک روش دیگر هم برای جلوگیری از ترگ و پوسته شدن لب بسیار موثر واقع می شود استفاده از وازلین و یا کمی مرطوب کننده قبل رژلب می باشد.

حتما بعد از رژ لب از خط لب استفاده کنید . خط لب موجب می شود که رژلب مایع  بر روی لب پخش نوشد و هم ایتنکه به آرایش شما یک فرم و زیبایی خاصی می دهد.

در هنگام استفاده از خط لب به این نکته دقت کنید که مناسب و مکمل رنگ رژ لب باشد مثلا اگر از رژ لب مایع کالباسی استفاده کرده اید حتما از یک خط لب کالباسی  و یا متمایل به کالباسی استفاده کنید

 

 

 

 

همچنین برای مشاهده محصولات پرفروشی که در حراج هستند اینجا را کلیک کنید :

 

 آجیگل فروش عمده لوازم بهداشتی در تهران  :

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این محصول میتوانید با شماره 09193087108 تماس بگیرید و یا از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید.

کانال تلگرام خرید عمده لوازم آرایشی با قیمت  . عمده فروشی لوازم ارایشی اینستاگرام .

 

اینستاتلگرام ارایشی

 

WhatsApp Icon