فروش عمده لوازم آرایشی

رژ پالتی دوسه | رژ doucce| پخش عمده لوازم آرایشی بهداشتی

پالت رژ لب 10 تایی دوسه doucce دارای کیفیت و ماندگاری بالایی است و از 10 رنگ جذاب و پرطرفدار تشکیل شده است. مشخصات پالت رژلب doucce به صورت زیر است. دارای 10 رنگ زیبا و جذاب مقاوم در برابر آب ماندگاری بالا دارای 4 ترکیب رنگی متفاوت تنوع رنگ دارای قلم قیمت خرید 4عدد70در صورت خرید 8عدد 65
70000
کاهش قیمت- مقداری بیشتری سود می کنید
تعداد8+
قیمت65000
حداقل سفارش 4
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

رژ پالتی دوسه doucce:

.بسیاری از افراد، تنوع طلب هستند و دوست دارند از هرچیز، چند تا داشته باشند، حالا فرض کنید خانمی که تنوع طلب است و دوست دارد که چندین رنگ از رژلب داشته باشد، باید مقدار زیادی برای خرید رژلب هزینه کند، که گاهی اوقات در مقیاس بزرگ امکان پذیر نیست. برای حل این مشکل، می توان از پالت رژلب استفاده کرد. پالت رژلب، دارای تنوعی از رنگ های کلاسیک و شیک است که با استفاده از آن می توان رنگ های جدیدی را خلق کرد. پالت رژ لب 12 رنگ دوسه (DOUCCE 12 Colors Palette) برای آرایشگران حرفه ای یا خانم هایی که ترجیح می دهند، با خرید یک رژلب، صاحب چندین رنگ از رژلب شوند نیز مناسب است.

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی :

 

پالت رژلب علاوه بر دارابودن انواع رنگ، باعث لطافت لب ها شده و مانع از خشکی و پوسته شدن بر لب ها هم می شود. با استفاده از پالت رژلب، می توانید آرایش زیبایی به چهره خود ببخشید. یکی از مهمترین مزیت های پالت رژلب، حمل در سفر است؛ چرا که با داشتن پالت رژلب، شما دیگر نیاز به حمل تعداد زیادی از رژلب نخواهید بود.

8662

 

آموزش استفاده از پالت رز دوسه :

به هنگام استفاده از پالت رژلب، در ابتدا با قلمو، رنگ مورد نظر را از روی پالت بردارید و از مرکز لب بالا شروع کنید و بعد به سمت گوشه های لب بالا ادامه دهید و برای لب پایینی هم، قلمو را بر رو ی لب پایینی قرار داده و به گوشه های پایینی بکشید تا یک رنگ جذاب به لبان خود بدهید. پالت رژلب دارای انواع مختلفی از نظر تعداد رنگ می باشد و از 10 تایی آن ها، برای کارهای گریم و آرایش های حرفه ای نیز می توان استفاده نمود.

 

 

همچنین برای مشاهده محصولات ارایشیی با قمت عمده که در حراج هستند اینجا را کلیک کنید :

 

 آجیگل فروش عمده لوازم بهداشتی در تهران  :

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این محصول میتوانید با شماره 09193087108 تماس بگیرید و یا از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید.

کانال تلگرام خرید عمده لوازم آرایشی با قیمت  . عمده فروشی لوازم ارایشی اینستاگرام .

 

اینستاتلگرام ارایشی

 

WhatsApp Icon