فروش عمده لوازم آرایشی

ریمل ورسای نور ژله ای ضد آب ، خرید آرایشی

دارای برس پلاستیکی و بزرگ برای حجیم کردن مژه‌ بافت مشکی و کرمی برای پوشش تمامی مژه‌ها -حجم دهنده بلندکننده رنگ مشکی
33000
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

شرکت پخش عمده ریمل ورسای نور :

 

مواد اصلی تشکیل‌دهنده ریمل غالبا شامل رنگ‌دانه، روغن، واکس و مواد نگه‌دارنده است. ریمل‌های فلور نور ژله ای دارای یک برس گرد هستند که با آن می‌توان مژه را حالت داد، طول آن را افزایش داد یا توسط مواد داخل مخزن، آن را تیره‌تر کرد.

ریمل ورسای  برای حجم دادن و افزایش طول مژه است و همچنین برای تیره کردن مژه نیز به کار میرود.

 با افزایش تقاضای مصرف ورسای ژله ای  این محصول توسط پخش آرایشی اجیگل به بازار عرضه شده است.

استفاده از ریمل فلور نور باعث می‌شود چشم‌ها درشت‌تر و مژه‌ها حجیم‌تر به نظر برسد. برخی از مدل‌ها هم هستند که تنها برای حجم دادن استفاده می‌شوند و بدون رنگ هستند. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که برخی از ریمل‌ها دارند، ضدآب بودن آن‌ است.

ریمل‌های حجم دهنده و بلند کننده فلور نور دارای مواد نایلونی یا الیاف ابریشم مصنوعی هستند که باعث افزایش موقت طول مژه می‌شوند. برخی هم دارای مواد حالت‌دهنده مانند پرو ویتامین هستند که بیشتر در نرم‌کننده‌های مو دیده می‌شوند.

 ریمل  ورسای نور ژله ای ضد آب ، خرید آرایشی

 

این محصول با رنگ کاملاً مشکی و برس انعطاف‌پذیر حجم قابل توجهی به مژه می‌دهد که برای افرادی که مژه‌های کوتاهی دارند مناسب خواهد بود.

خرید لوازم آرایشی ارزان در پخش آرایشی اجیگل : 

نحوه ی صحیح ریمل زدن  :

در ابتدا نگاه خود را به سمت پایین بیاندازید ، در این حالت مژه هایتان را از ریشه تا انتها با ریمل به دقت برس بکشید تا اندازه ی مژه هایتان کشیده شود . و اگر می خواهید مژه هایتان پرتر به نظر برسند این کار را دو یا سه بار انجام دهید ، نه بیشتر زیرا در صورت استفاده زیاد مژه هایتان به داخل یکدیگر می روند و شکل زیبایی را به شما نمی بخشد.

به یاد داشته باشید که برس کشیدن به مژه هایتان باید به سمت بالا و خارج باشد تا نگاه شما در دیگران اثر کند و آنها جذب شما شوند . و اجازه دهید تا ریمل تان از حالت خیسی خارج شده وخشک شود و بعد اگر کارهای دیگری را که مد نظر دارید بر روی چشمانتان انجام دهید . فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی :

 

پخش عمده محصولات آرایشی و بهداشتی در بازار تهران :

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این محصول میتوانید با شماره 09193087108 تماس بگیرید و یا از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید.

کانال تلگرام خرید عمده لوازم آرایشی با قیمت  . عمده فروشی محصولات آرایشی در اینستاگرام .

 

             

WhatsApp Icon