فروش عمده لوازم آرایشی

پخش کرم آبرسان کامان کلاژن ، واتر بمب پمپی

کرم مرطوب کننده کامان مدل Normal حجم 400 میلی لیتر حجم 240میل. دارای پروانه بهداشت :شماره پروانه بهداشتی :1213/ظ/56 موجود در رنگ سبز ،زرد،قرمز
195000
حداقل سفارش 6
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

شرکت پخش  مرطوب کننده کامان:

واتر بمب کامان مدل پمپی حاوی عصاره آناناس :

بمب ابرسان پمپی ، رسان بسیار قوی حاوی هیالورونیک اسید و کلاژن با جذب بالا.
سفت کننده ، لیفت کننده و ضد پیری ،جوان کننده ،درمان چین و چروک با ویژگی ترمیم.
کنندگی و کنترل چربی و رطوبت رسانی.

بمب آبرسان پمپی کامان COMEON حجم 500 میلی‌لیتر

فروشگاه اینترنتی اجی گل وب سایت پخش عمده محصولات آرایشی و بهداشتی این  افتخار را دارد تا کرم مرطوب کننده کامان کاسه ای را به قیمت پخش عمده و زیر قیمت بازار در اختیار شما هماران عزیز و گرامی قرار دهد .

 

خصوصیات کرم مرطوب کننده پمپی  کامان :

محصولات بهداشتی کامان مجموعه ای بی نظیر از کرم های مرطوب کننده و ابرسان مناسب انواع پوست.

کرم ابرسان کاسه ای کامان با کیفیتی مثال زدنی و تحت لیسانس اروپا   با یک فرمولاسیون ویژه بر پایه آب که حاوی هیالورونیک می باشد  و موجب تامین رطوبت کافی پوست صورت میشود  .همچنین کرم های مرطوب کننده کامان موجب سفت شدن پوست صورت میشود و با کلاژن سازی از پیری پوست و چروک آن جلوگیری میکند. فروشگاه اجی گل اولین وب سایت خرید عمده لوازم آرایشی نماینده فروش محصولات کامان در بازار تهران می باشد.

مرطوب کننده کاسه ای کامان حاوی روغن آرگان می باشد که این ویژگی بهترین گزینه جهت استفاده  کسانی هست که  دارای پوستی چرب هستند و همچنین صورتشان به راحتی جوش میزند این افراد با استفاده مناسب از کرم کاسه ای کامان می توانند جوش های صورتشان را کمتر تا حد ممکن ان را درمان کنند.

بمب آبرسان پمپی کامان COMEON حجم 500 میلی‌لیتر  

نرم کننده کاسه ای کامان :

کرم کاسه ای کامان یک مرطوب کننده قوی می باشد .کرم کاسه ای کامان چربی پوست صورت را کنترل می کند. همچنین در ترکیبات خود ار چی بهره نمیبرد و برای کسانی که صورتشان دجوش میزند بسیار مناسب است.کرم نرم کننده کامان یک انتی اکسیدان می باشد.

کرم  مرطوب کننده کامان  دارای چه ترکیباتی می باشد:

روغن آرگان، شی باتر، روغن بادام شیرین، روغن زیتون، عصاره‌ی آلوئه‌ورا

 

کرم مرطوب کننده کامان دارای عصاره اواکادو :

کرم کامان با عصاره آناناس بر خلاف مرطوب کننده ارگان کامان این محصول  برای کسانی که دارای پوست خشک و حساس می باشند بسیار مناسب بوده .

کرم کاسه ای کامان با عصاره آناناس  چروک های ناشی از خشکی وترک را به راحتی و با یک دوره مصرف بر طرف می کند.

حجم این محصول 500میل می باشد.

 

چرا باید از کرم آبرسان استفاده کنیم : 

کم ابی و خشکی پوست که اصولا افرادی زیادی در جامعه با ان اشنا هستند و حتی میشود گفت که از خشکی وترک پوست ناراحت هستند بسایر این روز ها مخصوصا در فصل سرد رایج شده و تنها دلیل ان نرسیدن اب کافی به سطح عمیق پوست می باشد..

کرم های آبرسان شرکت سویسی  کامان که در ایران تولید می شوند با تامین آب برای لایه شاخی پوست (لایه اپیدرم) این خشکی را که ناشی از کاهش هیدراتور ها است جبران می کند و کی تووانند پوستی جوان و شاداب به شما هدیه دهند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این محصول میتوانید با شماره 09193087108 تماس بگیرید و یا از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید.

کانال تلگرام خرید عمده لوازم آرایشی با قیمت  . خرید عمده لوازم آرایشی فانتزی اینستاگرام

 

اینستاتلگرام ارایشی

 

 

 

 

 

WhatsApp Icon