فروش عمده لوازم آرایشی

عطر جیبی20میل ،شرکت پخش عطر و ادکلن

عطر جیبی استندی 24عددی و 36عددی درصورت خرید عدد با استند ارسال میشود -هربسته شامل 12رایحه زنانه و مردانه،محبوب:↘️ کاپیتان بلک وود ورساچه بوس لانکوم و..
14000
حداقل سفارش 36
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

  :پخش عمده عطر جیبی

 

در این پست عطر جیبی 20میل رابه شما کاربران عزیز معرفی میکننیم .تمامی عطر ها با قیمت  پخش عمده  عرضه می شوند.

فروش عمده عطر جیبی 20 میل با تنوع بی نظیردر انواع رایحه های محبوب.

عطر جیبی که در این پست معرفی می کنیم در بسته های 12 عددی و با تنوع رایحه های خشبو و محبوب دنیا مانند تام فورد ، اونتوس و غیره می باشد که هر کدامشان در دنیای عطروادکلن به عنوان بهترین ادکلن زنانه و مردانه شناخته می شوند.

تولید عطر جیبی ارزان قیمت و با کیفیت :

 

 

تولید عطر جیبی با کیفیت مدتی است که در ایران با توجه به سیاست های اقتصاد مقاوتی راه افتاده و خوشبختانه با استقبال بی نظیری هم روبرو شده تمامی عطر های تولید شده از کیفیت بالایی برخوردار می باشند و حتی در بعضی موارد این محصولات به کشور های همسایه نیز صادر شده فروشگاه اینترنتی آجی گل به عنوان یک مرکز پخش عمده عطر جیبی توانسته این محصولات را به صورت مستقیم از کارخانه خریداری نموده و بدون واسطه در فروشگاه عرضه نماید. فروش عمده عطر جیبی در فروشگاه اینترنتی آجی گل.

 

5443

برای خرید عطر جیبی عمده ارزان قیمت کا فی است از وب سایت اصلی فروشگاه اینترنتی آجی گل  دیدن نمایید و یا در هر نقطه ای از این کشور عزیز هستید میتوانید از طریق همین وب سایت خرید خود را ثبت نمایید و در عرض 24 ساعت درب منزل تحویل بگیرید 

خرید عمده عطر جیبی از فروشگاه اینترنتی آجی گل از خدماتی نظیر تخفیف فوق العاده ، ارسال سریع و مطمئن ، در بعضی شرایط هزینه ارسال رایگان بهره مند می شوید، پخش عمده عطر جیبی و ارسال رایگان به تمامی شهرستان ها .

مشخصات عطر جیبی

مدل این محصول در بازر به عطر جیبی معروف است .

اسانس های بکار رفته درجه یک و با کیفت و ماندگاری بالایی می باشند.

عطرهای جیبی این پست 20میل است

در تنوع بی نظیر بهترین رایحه ها.

و در مدل های زنانه و مردانه

 

 

پخش عمده محصولات آرایشی و بهداشتی آجیگل :

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این محصول میتوانید با شماره 09193087108 تماس بگیرید و یا از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید.

کانال تلگرام تخصص فروش عمده عطر ادکلن  . پیج فروش عمده عطر و ادکلن در اینستا .

 

اینستاتلگرام ارایشی

 

 

WhatsApp Icon