فروش عمده لوازم آرایشی

مام طرح اصل در دو برند نیوا وفا| خرید عمده لوازم آرایشی در بازار تهران

مام اصل محصولی از برند نیوا قیمتی مناسب و حاشیه سود بالا این محصول به صورت جور برای شما در نظر گرفته شده است
105000
حداقل سفارش 12
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

پخش آرایشی و بهداشتی

فروشگاه اینترنتی آجی گل مرکز خرید عمده  لوازم آرایشی ارزان قیمت در دنیای اینترنت

 مام نیوا اورجینال  مدل های مختلف برای انسانها و شرایط متفاوت ،  مام نیوا ودر مدل اسپرت و روزانه مخصوص ورزشکاران عزیز،مدل دابل افکت برای ان دسته که زیاد عرق می کنند و مام بیولاین برای انسان های عادی. 

برند معروف تاچ می که سال ها در تولید محصولات بهداشتی جز یکی از معروف ترین ها در سطح بین الملی بوده برای ان دسته از افراد که همیشه از تعریق بدن و زیر بغل خود  شاکی هستند یکی از بهترین مام ضد تعریق را تولید کرده.مام زیر بغل نیوا برای خانوم ها و اقایان تولید شده ،و شما میتوانید با شستوی بدن خود و استفاده از مام ضد نیوا تا حد زیادی از تعریق و بوی بد بدن جلوگیری کنید.مام بیولاین مانع از لک زدن و زرد شدن لباس شما خواهد شد.

 

با انجام کار های روزانه مخصوصا در فصل گرم عرق بدن زیادی در بدن جمع میشود و موجب ایجاد بوی بد و لکه های زشت بر روی لباس مشود که اثر انسان های برای رفع این مشکلات سمت استفاده از محصولات بهداشتی و مام زیر بغل می روند.

اصولاعرق بدن به علت باکتری های زیر پوست به وجود می آید و یکی از راه های از بین بردن بود عرق بدن استفاده از مام زیر بغل بیو لاین می باشد.

چند نوع مام زیر بغل وجود دارد :

 

اصولا مام زیر بغل در دو مدل  دئودورانت و مام در بازار موجود است تفاوت اصولی مام و دئودورانت در ترکیب و فرمولاسیون ان می باشد دئودورانت زیر بغل  از ترکیب اسانس های خشبو کننده ، الکل و روغن بدن ساخته می شود اما مام زیر بغل  از المینیوم و اسانس به وجود می آید ، المینیوم موجب کند شدن فعالیت تعریق و اسانس موجب خشبو شدن بدن می شود.

اصولا دئودورانت زیر بغل به شکل اسپری زیر بغل در بازار موجود است و مام زیر بغل به صورت رول.

خرید عمده مام زیر بغل در فروشگاه اینترنتی آجی گل..

عرق بدن و توصیه های پزشکی استفاده از مام :

تعرق بدن یکی از فعالیت های پاکسازی بدن می باشد که اصولا با بالا رفتن درجه بدن این حالت به وجود می آید.اما پزشکان در مورد استفاده از مام زیر بغل نظر های بسیار گوگاگونی دارند، انها بر این باور هستند که تعریق موجب میشود سموم و مواد مضر ز بدن خارج شوند و شما با استفاده از مام زیر بغل مانع  مانع از خروج سموم بدن می شوید.

و یکی از اصلی ترین راهکار های خنک شدن بدن عرق بدن می باشد که شما با استفاده از مام زیر بغل مانع از کنترل دمای بدن می شوید.

پخش عمده محصولات آرایشی و بهداشتی آجیگل :

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این محصول میتوانید با شماره 09193087108 تماس بگیرید و یا از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید.

پیج محصولات سوپکس در تلگرام    . پیج محصولات سوپکس در اینستاگرام .

 

اینستاتلگرام ارایشی

WhatsApp Icon