فروش عمده لوازم آرایشی

مداد سرمه در دو برند دوسه و فلورما| پخش آرایشی

مداد سرمه داخل چشم دوسه دارای رنگدانه های مشکی خالص ضد آب مناسب استفاده در داخل چشم نوک بسیار نرم
75000
حداقل سفارش 12
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

 :مداد چشم سرمه دوسه - فروش عمده محصولات آرایشی

سرمه مشکی

مداد چشم فلورما که میتوان آن را بهترین مارک مداد چشم ضد آب نام برد، این محصول آرایش چشم ساخت برند استابیلو آلمان می باشد  و به راحتی میتوان از مداد چشم یوبی برای کشیدن خطوط صاف بر پشت پلک چشم استفاده کرد، اگر جز آن دسته از خانوم هایی هستید که کار با خط چشم برای شما سخت می باشد بهترین انتخاب شما مداد چشم ضد آب یوبه است،این مداد چشم دارای خاصیت ضد آب است و همچنین با فرمولاسیون خاصی که دارد در مقابل تعریق چوست صورت و اشک چشم نیز مقاوم بوده. مداد چشم ضد آب یوبه  بر روی چشم پخش نمی شود  همچینی می توان از این محصول داخل چشم نیز استفاده کرد،ترکیبات مداد چشم ضد آب یوبه  بسیار منحصر به فرد و خاص می باشد  و این برند جز اولین محصولات آرایشی داخل چشم است که در ترکیباتش از روغن جوجوبا و ویتامین ای  بهره برده این ترکیبات خاص و مقوی موجب ترمیم بافت های آسیب دیده چشم و پلک صورت می شود و از چروک و پیری جلوگیری میکند. همچنین  مداد داخل چشم فلورما  با وجود روغن جوجوبا در موجب بالارفتن رطوبت پوست میشود.

( خصوصیات بهترین مارک مداد چشم ضد آب ( مداد چشم فلورما 

مداد چشم فلورما دارای بافتی سبک و نرم می باشد.

مداد داخل چشم یوبه  با خاصیت ویتامین ای موجب جوانی  و سلاامت پوست می شود.

همچنین  مداد چشم ضد آبفلورما   موجب حفظ رطوبت پلک و چشم می شود.

مداد چشم ضد آب یوبه ساخت کشور المان می باشد و ماندگاری بالایی دارد.

از این محصول خاص میتوان به عنوان یک مداد چشم برای چشم های حساس نام برد.

مداد داخل چشم فلورما دارای ماندگاری بالا و پوشش دهی عالی می باشد.

مداد سرمه داخل چشم :

مداد چشم ضد حساسیت  برای خانوم هایی که  دارای حساست چشم می باشند و ممکن است نتوانند از برند های معمولی مداد چشم استفاده کنند ،و از همه مهمتر سلامت چشم انها با استفاده از برند های معمولی مورد خطر قرار میگیرد بهترین انتخاب می باشد مداد چشم ضد حساسیت یوبه اگر به داخل چشم نفوذکند هیچ گونه خطری ندارد  و همچنین برای انواع نوع پوست مناسب می باشد.

آموزش کشیدن خط داخل چشم با مداد چشم فلورما :

یکی از روش های حرفه ای و آسان برای کشیدن خط داخل چشم به این صورت می باشد: در این روش چشم ها بسیار زیبا و بزرگ نشان داده می شوند و اصولا خط داخل چشم میتواند چشم های شما را مشخص تر نشان دهد.به گفته یکی از بزرگترین میکاپ آرتیست های دنیا خط داخل چشم موجب پرپشت نشان دادن  مژه ها  می شود.به گونه ای پلک های شما را نشان می دهد که انگار از ریمل استفاده کرده اید.

 

در این روش شما  باید  مانند تصویر زیر  عمل کنید  در مرحله اول مداد چشم خوب بتراشید سعی کنید نوک مداد تیز نباشد  و سپس  مژه های داخل چشم را البته مژهای بالایی چشم را  در فضای انتهایی آن یعنی جایی که مژه شروع به رشد می کندرا با مداد چشم یوبه شروع به کشیدن خط نمایید.

آموزش کشیدنخط چشم تصویری 

 

آموزش تصویری کشیدن خط چشم :

فروشگاه اینترنتی آجی گل مرکز فروش و پخش لوازم آرایشی و بهداشتی  با توجه به درخواست های مکرر اقدام به آموزش کشیدن خط چشم به روش های مختلف نموده ، در عکس زیر شما می توانید نحوه کشیدن خط چشم دخترانه را به صورت حرفه ای فرا بگیرید و همچنین با کلیک بر روی لینک زیر می توانید وارد کانال پخش لوازم آرایشی ما شوید.

آموزش کشیدن خط چشم دخترانه 

 

پخش آرایشی آجیگل اولین وب سایت تخصصی فروش محصولات بیو آکوا.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این محصول میتوانید با شماره 09193087108 تماس بگیرید و یا از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید.

کانال عمده فروشی لوازم ارایشی  . عمده فروشی لوازم ارایشی اینستاگرام .

 

اینستاتلگرام ارایشی

WhatsApp Icon