فروش عمده لوازم آرایشی

رژگونه تراکوتا باربین سایز بزرگ ارزان قیمت

رژ گونه شاین باربین ، با کاور عالی وپوشش دهی طولانی مدت
20000
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

رژ گونه شاین باربین :

 

رژگونه شاین باربین دارای چهار کد رنگ پرفروش و همچنین استند و تستر رایگان ، جز یکی از پرفروش ترین برند های فروشگاه اجی گل می باشد این محصول به نسبت هزینه بسیار پایین و همچنین تسر و استند آن بسیار مورد توجه شرکت های پخش آرایشی بهداشتی می باشدپیشنها میکنیم حتما یک بار هم شده این محصول را خریداری کنید.

 

 

 

پخش آرایشی اجی گل نماینده فروش مستقیم محصولات آرایشی باربین .

رژگونه چه کاربری دارد :

 

اصولا خانوم ها میدانند که رژ گونه یک رژ لب پخته شده می باشد یا به اصلاح میکاپ ارتیست های حرفه ای رژ گونه یک رژ لب فشرده می باشد و هماننطور که همه میدانید رژگونه ها در مدل های مختفی به فروش می رسند مانند رژگونه جامد مات ، رژگونه جامد شاین و این اواخر رژگونه نهای مایع نیز به بازار امده اند و طرفداران خاص خودشان را دارند ،رژ گونه ها زیف رنگ زیادی دارند از صورتی بسیار کم رنگ شروع و به مسی و اجری ختم میشوند .

 

 : شرکت پخش آرایشی بهداشتی بازار تهران

 

فروشگاه اینترنتی اجی گل بهترین جا برای خرید عمده لوازم آرایشی  ، دارای نماد اعتماد الکترونیک از طرف سازمان تجارن الکترونیک دارای کادر حرفه ای ،همراه با مشاوره رایگان خرید، هزینه حمل بسیار پایین .

 

باربین

 

       

 

پخش آرایشی آجیگل اولین وب سایت تخصصی فروش محصولات بیو آکوا.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این محصول میتوانید با شماره 09193087108 تماس بگیرید و یا از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید.

کانال عمده فروشی لوازم ارایشی  . عمده فروشی لوازم ارایشی اینستاگرام .

 

اینستاتلگرام ارایشی

 

             

WhatsApp Icon