فروش عمده لوازم آرایشی

ادکلن 212 زنانه | پخش عمده عطر و ادکلن های کپی

رایحه گرم و شیرین مناسب انواع دفصول سال ، 100میل نوع رایحه شرقی ، معرفی در سال 2005 و جز یکی از پرفروش ترین ادکلن های اماراتی زنانه در بازار ایران حجم محصول 100میل
320000
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

فروش عمده لوازم ادکلن امارتی های کپی :

ادکلن زنانه ۲۱۲ سک سی  ، حجم محصول 100میل  محصولی از برند کارولینا  ، سال معرفی 2005 .

رایحه ی آن همانند نسخه ی مردانه بسیار جذاب و دلنشین است رایحه ی این عطر از فرآورده های  شیرین و  یونیک ساخته شده .

عطری شیرین و گرم مناسب تمام فصول سال در نت ابتدایی فلفل صورتی ، ترنج و نارنگی ، در نت میانی رایحه ی گل های معطر ، روناسیان ، شمعدانی و پشمک و در نت پایانی ، مشک و چوب صندل سفید و وانیل را در این ساختار میبینیم.

 

فروشگاه اینترنتی اجی گل اولین سایت پخش عمده عطر و ادکلن های امارتی های کپی و فروش تستر ادکلن ارزان قیمت در کشور حدود چهار سال است اقدام به فروش  ادکلن های کپی نموده واین محصول پرفروش را با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت در تاختیار شما قرار میدهد.

 ادکلن طرح اصل مدل کوزه ای :

212 

به عنوان یک عمده فروشی عطر در بازار تهران این مدل ادکلن های کوزه ای را همیشه به عنوان یک محصول پرفروش به مشتریان عزیز معرفی میکنیم 

ادکلن های طرح اصل کوزه ای در رایحه هایی چون اونتوس،بوگاتی،کوکوشنل، بلو شنل،بلک افغان ،و تام فورد موجود می باشند که در اینده ای نزدیک رایجه هایی چون چی چی و گرید اونتوس و جورجیا هم به این تنوع بی نظیر اضافه می شود.

اجی گل اولین وب سایت عمده فروشی عطر در تهران و سپس ایران مدتی است که تمامی حصولات را به صورت مستقیم از وارد ،کنندگان خریداری نموده و بعضی از مدل های پرفروش را به کمک کارشناشان حرفه ای تولید می کند ،عطر و ادکلن های های کپی مانند مدل کوزه ای که در این صفحه شما را با خصوصیات ان اشنا می کنیم جز تولیدات خود شرکت اجی گل می باشد و باقیمتی بی سابقه در اختیار شما عزیزان قرار میگیرد.

 

  

رای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این محصول میتوانید با شماره 09193087108 تماس بگیرید و یا از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید.

کانال تلگرام خرید عمده عطر ادکلن    . خرید عمده عطر و ادکلن اینستاگرام .

 

اینستاتلگرام ارایشی

 

WhatsApp Icon