فروش عمده لوازم آرایشی

قطره آرایشی فارسالی دوکاره | پرایمر فارسالی دوکاره

پرایمر فارسالی یا همان قطره آرایشی فارسالی در رنگ های مختلف،فروشگاه اینترنتی آجی گل فروش عمده لوازم آرایشی ، پرایمر فارسالی مشکی- پرایمر فارسالی بنفش ، پرایمر دوکاره فارسالی ، قطره فارسالی موجود در سه رنگ سفیذ ، بنفش وسبز
35000
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

 پرایمر دوکاره  فارسالی - قطره آرایشی فارسالی :

 

پرایمر دوکاره فارسالی و یا قطرهآرایشی فارسالی یکی از محصولات پرفروش فروشگاه اینترنتی آجی گل می باشد. پرایمر دوکاره فارسالی به اکسیر جوانی نیز معروف می باشد که یک مرطوب کننده مناسب و جوان ساز بسیار عالی می باشد، پرایمر دوکاره فارسالی  یک مرطوب کننده سبک با افزودنی های ضد پیری برای انواع پوست خشک و چرب است، تیکه های خالص طلای 24 که در سرم فارسالی موجود می باشد موجب میشود عناصر جوان کننده و مرطوب کننده این محصول به راحتی جذب پوست شود فروشگاه اینترنتی آجی گل مرکز فروش محصولات آرایشی ارزان قیمت در بازار تهران پرایمر دوکاره فارسالی  را با قیمت مناسب در اختیار شما کاربران عزیز قرارمیدهد.

ویژگی های قطره فارسالی :

 

قطره فارسالی چیست : سوال بسیاری از کاربران فروشگاه آجی گل از مشاوران.در پاراگراف پایین چند خط کوتاه در خصوص این محصول و ویژگی های آن برای شما توضیح میدهیم.

پرایمر دوکاره فارسالی  در ترکیبات خود از روغن دانه غنچه گل رز بهره می برد ،همچنین از دانه نسترن و اکسیر طلا نیز در آن استفاده شده که موجب درخشندگی وآبرسانی بالا به پوست میشود.

a،b،c قطره فارسالی در ترکیبات خود از ویتامین بهره می برد،ویتامین هایی چون 

آبرسانی برای لب های خشک و ترگ خرده.
سرم فارسالی ویا قطره فارسالی را می توان قبل از رژ لب استفاده نمود.
استفاده از استیج و براش برای کارایی بهتر سفارش میشود.
برای افرادی که زیر چشم  انها خشک می باشد پرایمر دوکاره فارسالی  بسیار مناسب بوده و یک زیر ساز عالی برای آرایش انها بشمار می رود.
پرایمر دوکاره فارسالی  یک زیر ساز آرایشی فوق العاده خوب و مناسب است.

 

قطره آرایشی فارسالی مشکی :

قطره فارسالی مشکی  در میان خانوم ها به اکسیر اتشفشان نیز معروف بوده و مناسب انواع پوست خشک و چرب میباشد،از خصوصیات قطره فارسالی مشکی میتوان به این نکته اشاره کرد که خاصیت ضد میکروبی آن به همراه  انتی اکسیدان بودن این محصول موجب التیام و آرامش پوست هایی میشود که آکنه دارند، پرایمرفارسالی مشکی دارای فرمولاسیون سبک و ویژه ای است که بعد از مصرف و گذشت مدتی نیازی به پاک کردن آن نیست.

پرایمر دوکاره فارسالی مشکی

پرایمر فارسالی مشکی چیست و چگونه تولید میشود :

قطره فارسالی مشکی از گیاه تامانو که در محیط های اتشفشانی رشد میکند بدست می آید ، اصولا محیط های آتشفشانی دارای خاک های مملو از مواد معدنی می باشند و به همین دلیل می باشد که گیاه تامانو بسیار موثر و حاوی مواد معدنی می باشد روغن بدست امده از این گیاه برای درمان پوست های آسیب دیده بسیار مناسب است.

بهترین زمان استفاده از قطره آرایشی فارسالی مشکی هنگام شب و قبل از خواب می باشد که باید چند قطره آن را روی صورت و گردن ریخته و به آرامی ماساژ دهید.

پرایمر آرایشی فارسالی سفید : 

پرایمر آرایشی سفید فارسالی  دارای ترکیبات روغنی است و مناسب پوست خشک می باشد در مجموع سرم های فارسالی یکی از معروف ترین محصولات این  برند آرایشی فارسالی می باشد، پرایمرآرایشی فارسالی سفید رنگ برای خانوم هایی که دارای شل شدن پوست هستند مناسب می باشد..

سرم فارسالی سفید 

فرمول پرایمر فارسالی سفید بر پایه روغن می باشد و برای خانوم هایی که پوستی خشک دارند توصیه میشود و به سفتی پوست وزیبایی شما کمک می کند

قطره فارسالی سفید دارای چه خصوصیاتی می باشد:

 قطره فارسالی سفید ضد حساسیت می باشد،و برای براق شدن پوست مناسب است،و به پوست شما نرمی و لطافت خاصی می بخشد،همچنین عیوب پوست شما را به مرور زمان برطرف می کند،پرایمرسفید فارسالی به پوست شما حالتی صاف و یکدست میبخشد و دارای ویتامین های مختلف می باشد.همچنین پرایمرسفید فارسالی برای آبرسانی لب ها مناسب می باشد.

 

سرم فارسالی سفید بر طبق ادعای شرکت دارای ذرات نانو طلا و عصاره گل رز می باشدفرمول قطره فارسالی سفید رنگ به نوعی می باشد که به محض رسیدن به پوست ازطریق غشای پوستی جذب مشود.

پرایمر فارسالی سفید خواص ضد میکروبی و ضد التهابی را به دلیل داشتن آنتی اکسیدان ها در ترکیبات خوددارد. 

پرایمر فارسالی بنفش :

پرایمردوکاره فارسالی بنفش که به اکسیر جوانسازی اسنس نیز معروف می باشد به عنوان یک سرم ابرسان بسیار حرفه ای و موثر عمل میکند این محصول را میتوان به صورت روزانه مصرف نمودو همچنین به ان فارسالی بدون روغن نیز میگویند و انواع پوست خشک و چرب میتوانند از پرایمرفارسالی بنفش استفاده کنند

 

خرید عمده محصولات آرایشی (پرایمر فارسالی بنفش)

 خرید عمده لوازم آرایشی فروشگاه اینترنتی آجی گل 

 

فروشگاه اینترنتی آجی گل مرکز فروش عمده لوازم آرایشی اولین مرکز پخش محصولات ارایشی فانتزی  در بازار تهران برای دیدن محصولات فروشگاه به صورت کامل می توانید وارد کانال تلگرام محصولات آرایشی ما شوید

                                  کانال اینستارگام لوازم آرایشی فانتزی اجیگل              لینک کانال تلگرام محصولات آرایشی ارزان قیمت.

 

WhatsApp Icon