فروش عمده لوازم آرایشی

پنکک دایسل مربعی | محصولات آرایشی دایسل

پنکک دایسل مربعی که به عنوان یک پنکک دوکاره شناخته می شود یک محصول حرفه ای با پوشش دهی بسیار بالا می باشد که مناسب انواع پوست چرب و خشک می باشد ، دارای باف تای کریستالی و فرمولاسیون ویژه ای است که رطوبت پوست صورت را تامین میکند همچنین پنکک دیسل دارای ماندگاری طولانی می باشد
40000
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

 پنکک دایسل 

 فروش عمده لوازم آرایشی در فروشگاه اینترنتی آجی گل.

پنکک دایسل که به عنوان یک پنکک دوکاره شناخته می شود یک محصول حرفه ای با پوشش دهی بسیار بالا می باشد که مناسب انواع پوست چرب و خشک می باشد ، این محصول با توجه به فرمولاسیون ویژه و خاصی که دارد دارای بافتی مات و مخملی است و بعد از استفاده به راحتی بر روی پوست قرار میگیرد و پوشش دهی بالای آن شما را شگفت زده میکند با استفاده پنکک دیسل اصلی آرایش شما کاملا طبیعی نشان داده می شود ، فروشگاه اینترنتی آجی گل نماینده فروش محصولات دایسل . قیمت پنکک دایسل در فروشگاه اجی گل بر حسب عمده می باشد.

شما میتوانید پنکک دایسل را به صورت معمولی استفاده کنید و یا با استفاده از یک پد آرایشی که کمی مرطوب شده نیز پنکک دیسل را به صورت صورت بزنید ، پنکک دوکاره دیسل دارای ماندگاری بسیار بالا می باشد.

محصولات آرایشی دایسل ساخت کشور کره جنوبی می باشد که توسط کمپانی کلمار کره ساخته شده این کمپانی در دنیای لوازم آرایشی و بهداشتی به عنوان یک برند مطرح و جهانی شناخته میوشد برای دیدن سایت اصلی این شرکت میتوانید اینجا را کلیک کنید .

پنکک دایسل با توجه به پوشش دهی بالا و ماندگاری طولانی که دارد به عنوان یک محصول مورد اعتماد هم توسط آرایشگران حرفه ای مورد استفاده قرار میگیرد و هم به عنوان یک پنکک برای آرایش روزانه بسیار مناسب می باشد. پنکک دیسل  به صورت واقعی با ایحاد یک لایه محافظتی از پوست صورت شما در برابر آلودگی های محیطی محافطت می کند و همچنین رطوبت پوست شما را تامین میکند . قیمت پنکک دایسل در فروشگاه اینترنتی اجی گل بسیار مناسب و بر حسب قیمت عمده می باشد.

 

پنکک مربعی دایسل :

 

پنکک دایسل محصولی است که هم میتوان از آن به صورت خشک استفاده کرد و هم میتوان آن را به عنوان یک کرم پودر استفاده کرد ، پنکک دایسل اصل پوشش دهی بالایی روی پوست صورت ایجاد میکند و طریقه مصرف آن به این صورت می باشد که شما باید یک پد آرایشی را کمی مرطوب  کنید و سپس آن را به پنکک اغشته و سطح پوست خود را آرایش کنید بافت های کریستالی موجود در پنکک دایسل اصل موجب میشود این محصول به صورت  کامل روی پوست قرار بگیرد .

رنگ بندی پنکک دایسل :

پنکک مربعی دایسل از رنگ بندی بسیار متنوعی تشکیل شده که در عکس زیر می توانید رنگ بندی  پنکک دایسل را به  وضوح ببینید.

شماره رنگ پنکک دایسل  

خصوصیات پنکک مربعی دایسل :

این محصول به عنوان یک پنکک دوکاره شناخته می شود.

پوشش دهی بالایی دارد .

دارای بافتی کریستالی می باشد .

رطوبت پوست را تامین میکند و از خشک شدن و لکه شدن جلوگیری میکند.

ماندگاری پنکک دیسل بسیار طولانی می باشد.

پنکک دایسل را میتوان برای آرایش حرفه ای میکاپ عروس و آرایشهای روزانه استفاده کرد. 

برای دیدن نمونه های بیشتر محصولات وارد کانال تلگرام لوازم آرایشی  اجی گل شوید/

کانال تلگرام لوازم آرایشی 

 

WhatsApp Icon