فروش عمده لوازم آرایشی

کانسیلر میبلین | محصولات آرایشی فانتزی

کانسیلر میبلین مدل Instant Age Rewind دارای محبوبیت زیادی است. از این کانسیلر جهت رفع تیرگی و عیوب نقاط مختلف صورت مانند خطوط بینی ، دور چشم ها و خط خنده و پف و تیرگی دور چشم ها استفاده می گردد. این محصول دارای سه شماره می باشد،
70000
حداقل سفارش 6
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

:کانسیلر طرح میبلین Instant Age Rewind

 

پوشانندگی کانسیلر میبلین بسیار بالا بوده وبا مصرف مقدار کمی از آن نتیجه دلخواه حاصل می شود و در نهایت پوستی یکدست و شفاف به ارمغان می آورید. پد سرخود موجود در این محصول باعث سهولت استفاده و حمل اسان کانسیلرپد دار میبلین می شود.. این پد به گونه ای طراحی شده است که تمام منافذ ریز پوست را پوشش میدهد و همچنین انتی باکتریال است.

 

کانسیلر میبلین به گونه ای تولید شده است که افراد با رنگ پوست های مختلف میتوانند از آن استفاده کنند. این محصول شامل کانسیلر میبیلن شماره 110، کانسیلر میبلین شماره 120 و کانسیلر میبلین شماره 130 است.

 

میبلین

 

نحوه استفاده از کانسیلر میبلین مدل Instant Age Rewind

کافیست در پوش پد دار کانسیلر میبلین را در جهت فلشهای روی ان بچرخوانید تا پد به مواد آغشته شود

نتایج استفاده ازکانسیلر میبلین

تمامی عیوب و تیرگی پوست از بین میرود و اثر آن برای طولانی مدت باقی می ماند. تصاویر زیر نتایج استفاده قبل و بعد از این محصول را نشان میدهد.

کانسیلر

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این محصول میتوانید با شماره 09193087108 تماس بگیرید و یا از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید. 

کانال تلگرام آرایشی اجیگل همراه با قیمت  . اینستاگرام پخش آرایشی اجیگل با قیمت.

     

اینستاتلگرام ارایشی

   

WhatsApp Icon