فروش عمده لوازم آرایشی

کرم پودر تیوپی منهتن | از کجا لوازم ارایشی عمده بخرم

کرم پودر تیوپی مات منهتن دارای بافت نرم و سبک ماسب انواع پوست ، کرم پودر مات منهتن ضد عرق و حسایت خرید عمده لوازم آرایشی| پخش عمده لوازم آرایشی نمایندگی کرم پودر منهتن
22000

کرم پودر تیوپی مات منهتن :

 

کرم پودر تیوپی مات منهتن یکی از محصولات پرفروش فروشگاه اینترنتی آجی گل می باشد،این محصول آرایشی دارای یک بافت مخصوص و بسیار نرم می باشد، پوشش دهی کرم پودر تیوپی منهتن به صورت طبیعی بوده و جلوه ای مخملی به پوست می بخشد.

کرم پودر مات منهتن آرایشی یکدست برای شما فراهم می کند همچنین ماندگاری بالای کرم پود تیوپی مات منهتن موجب شده این محصول مورد توجه آرایشگران حرفه ای نیز قرار بگیرد.در ترکیبات این کرم پودر رنگ دانه های بسیار ریزی قرار گرفته که از تعرق پوست بعد از آرایش جلوگیری میکند و همین رنگ دانه ها به آرایش شما جلوه ای مات و مخملی می بخشد.

منهتن

ویژگی های کرم پودر تیوپی مات منهتن :

 

کرم پودر منهتن دارای بافتی بسیار سبک و نرم است که در هنگام آرایش ماسیده نمیشود همچنین پوشانندگی بسیار بالایی دارد و پوست صورت را به صورت مخملی و مات نشان میدهد ،کرم پودر مات منهتن مورد تایید انجمن پزشکی قرار گرفته و در مقابل حساسیت های پوستی ایمن است  از این محصول آرایشی هم میتوانید برای آرایش های حرفه ای چون آرایش عروس و غیره استفاده کنید همچنین بهترین کرم پودر برای آرایش روزانه می باشد ، فروشگاه اینترنتی آجی گل مرکز خرید عمده کرم پودر منهتن و لوازم آرایشی

رنگ بندی کرم پودر تیوپی مات منهتن :

کرم پودر تیوپی منهتن موجود در فروشگاه اینترنتی آجی گل از پنج رنگ اصلی مات تشکیل شده  .در عکس زیر رنگ بندی کرم پودر منهتن  به صورت واضح مشخص است ،همچنین برای دیدن عکس رنگ بندی کرم پودر منهتن به صورت واضح تر می توانید اینجا را کلیک کنید.

کرم پودر 

چگونه به صورت حرفه ای کرم با کرم پودر منهتن آرایش کنیم:

در قدم اول شاید این سوال را از خودتان بپرسید که آیا کرم پودرمنهتن خوب است ؟ یا خیر اگر پوست چربی دارید کرم پودر منهتن تیوپی بهترین گزینه ایت برای شما همچنین این محصول برای خانوم هایی که پوست خشک و مختلطی نیز دارند پیشنهاد می شود . 

در قدم بعدی سعی کنید از میان رنگ های موجود بهترین رنگ کرم پودر منهتن را انتخاب کنید ، منظور ما از بهترین رنگ همان  کرم پودر مناسب پوست شماست برای انتخاب  درست در این مرحله مقداری از کرم پودر تیوپی مات منهتن را زیر چانه خود بزنید اگر رنگ کرم پودر محو شد ، رنگ درستی را انتخاب کرده اید.

 

حتما قبل از زدن کرم پودر صورت تان را بشورید و از کمی مرطوب کننده استفاده کنید بعد از زدن مرطوب کننده به پوست حدود پنج دقیقه صبر کنید و سپس کرم پودر تیوپی منهتن را با یک پد اسفنجی و یا براش به صورت خود بزنید سعی کنید تمام نقاط صورت را پوشش دهید و از وسط به سمت گوش ها کرم را پخش کنید ، در مرحله آخر از کانسیلر و اسپری فیکساتور نیز استفاده کنید.

فروشگاه اینترنتی آجی گل مرکز خرید عمده لوازم آرایشی ارزان قیمت . 

 

           کانال تلگرام لوازم آرایشی اجی گل عمده فروشی لوازم ارایشی اجیگل دراینستاگرام    

https://www.instagram.com/ajigol_ir/کانال تلگرام لوازم آرایشی ارزن قیمت 

 

WhatsApp Icon