فروش عمده لوازم آرایشی

دسته ها

آجیگل سایت لوازم آرایشی عمده

مشاهده به عنوانن جدول فهرست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه

قیمت عمده بی بی کرم اصل گلد آنجل | پخش عمده کرم پودر

محصولی جهت ارایشی صورت کرم پودری حاوی پرایمر،ضد افتاب و مواد معدنی مورد نیاز یک پوست سالم در سه شماره پرفروش
85000

قیمت عمده پالت سایه فانتزی آنی لیدی (یونیکرن) | آرایشی عمده

پالت کیفی انیلیدی اورجینال ،طرح یونیکرن ،24رنگ سایه، رژگونه، پنکک ،اینه، هایلایتر رژ ،پالت رژ لب ،شاین دانه ای 145هزار تومان در سایز بزرگ
145000

قیمت عمده لنز ناخن فانتزی | پخش محصولات کاشت ناخن

لنز ناخ، هر ورق دانه ای4هزار تومان، ماندگاری بسیار بالا ، مناسب انواع ناخن کاشت یا طبیعی
4000

قیمت عمده هاشور ابرو هدا بیوتی | نمایندگی محصولات هدی بیوتی در تهران

هاشور ابرو هدی بیوتی دارای 4 رنگ ماندگاری بالا پوشش دهی یکدست قیمت پخش 28هزار تومان در صورت خرید 12عدد دانه ای 25 هر پک 12عددی دارای 36هزار تومن تخفیف
از 25000

قیمت عمده کرم شیر گاو اصل ایمجز | پخش آرایشی عمده اجیگل

کرم سوپر آبرسان و کلاژن ساز ، برند محبوب ایمجز ، همراه با فرمولاسیون ویژه غنی شده با شیر طبیعی گاو با بوی عالی و کیفیت فوق العاده ،کنترل چربی و PH پوستگرم ، ضد چروک ، روشن کننده ، درمان خشکی و اگزما کرم شیر گاو اصلی ایمجز، مدتی در بازار محصولات های کپی زیاد شده این کرم اصلی کی باشد
75000

آجیگل سایت لوازم آرایشی عمده  :

اگر بدنبال خرید عمده لوازم آرایشی با قیمتی ارزان و حراج همیشگی می باشد اینجا را کلیک کنید.

لیست قیمت عمده و ضروری که برای را ه اندازی یک فروشگاه آرایشی نیاز شماست را از این قسمت تماشا نمایید.

همچنین سایت لوازم آرایش عمده اجیگل اولین نمایندگی عمده خوشبو کننده هوا ایفل می باشد لینک خرید عمده.

آجیگل یکی از معدود وب سایت ها پخش عمده اسانس عطر و ادکلن های اماراتی در بازار بزرگ تهران میباشد ،

عطر های گرمی ما تولید اسپانیا وبرند محبوب اسپلندور می باشند لیست عطر های گرمی موجود درسایت  آرایشی عمده اجیگل را از لینک زیرمشاهده نمایید.

 

سایت عمده آرایشی

 

راه اندازی مغازه لوازم آرایشی:

از آنجایی که محصولات آرایشی بهداشتی جز یکیاز پرفروش ترین و پرسود ترین ها در بازار ایران می باشد راه اندازی یک مغازه لوازم ارایشی برای بسیاری از شما همیشه نقطه آغاز یک کسب و کاربوده ،لوازم ارایشی عطر و ادکلن  تنوع بسیار بالایی دارند باید قبل از هر چیزی  انتخاب کنید که روی چه نوع مغازه ای و در چه ابعادی می خواهید سرمایه گذاری کنید. حتما قبل از راه اندازی همکاران و کسب و کارهای مشابه خود را در محله یا خیابانی که قصد راه اندازی دارید تحلیل کنید.

 آیا می خواهید لوازم آرایشی بهداشتی زنانه بفروشید یا مردانه یا هردو؟ محصولاتی را انتخاب کنید که به آن ها علاقه مندید و در ضمن اطلاعات خوبی درباره شان دارید.

سایت لوازم آرایشی عمده اجیگل با مشاوره رایگان در خدمت شماست.

 

لیست لوازم آرایشی سایت آجیگل :

نمایندگی پخش لوازم آرایشی عمده تهران (ارزان و فانتزی)

 

سایت لوازم آرایشی عمده ارزان فانتزی

لوازم آرایشی عمده :

لوازم آرایشی عمده یک بازار بسیار پویا و پرسود است که در آن صدها برند مختلف ارائه می شوند. سالانه، میلیاردها دلار از فروش این محصولات برای تولید کنندگان و فروشندگان به دست می آید. در مطلب زیر به برخی از لوازم آرایشی عمده مورد نیاز برای هرکسی که در این بازار فعالیت می کند، پرداخته شده است.

  1. آرایش عمده

میکاپ عمده به عنوان بخشی از لوازم آرایشی عمده، شامل رژ لب، کرم پودر، ریمل، آی لاینر، ابرو کشیدن، براقیت، پودر و ... است که توسط خیلی از فروشندگان آرایشی در سراسر جهان به صورت عمده فروخته می شود. بخش بزرگی از بازار آرایشی حول فروش لوازم آرایشی عمده سازیست.

  1. برس و اسفنج

برس و اسفنج نیز به عنوان یکی از لوازم آرایشی عمده بسیار مهم هستند. این لوازم به صورت جداگانه فروخته نمی شوند، بلکه به صورت تمام عمره بسته های چندین عددی به فروش می رسند.

  1. شوینده

شوینده لوازم آرایشی عمده نیز برای صنعت استفاده می شود. این شوینده ها شامل صابون، شامپو، مواد شوینده برای بدن و صورت، مواد شوینده برای مو و ... می باشند که به صورت عمده در صنایع آرایشی فروخته می شند.

  1. تجهیزات و ابزار

تجهیزات و ابزار نیز به عنوان بخشی از لوازم آرایشی عمده اجیگل ، شامل خط کش، برش ناخن، مو، خط لب، دستگاه مدل سازی موها، دستگاه تراش ناخن و ... هستند که برای بهبود پوشش، کیفیت و خدمات نظافت برای مصرف کنندگان کاربرد دارد.

در کل، با توجه به گستردگی لوازم آرایشی عمده، انتخاب بازار مناسب با محصولاتی که بیشترین نیاز شما را بر طرف می کند و بهترین قیمت را برای شما فراهم می سازد، بسیار مهم است. بهره گیری از بازار معتبر با تحویل به موقع و ارائه بهترین خدمات پس از فروش، به شما در فعالیت های بازار لوازم آرایشی عمده کمک زیادی می دهد.

 

 

سایت لوازم آرایشی عمده

 

 

 

 

سایت لوازم آرایشی عمده و ارزان آجیگل :

 

سایت لوازم آرایشی عمده آجیگل ، یکی از سایت‌هایی است که به خرید عمده محصولات آرایشی و بهداشتی اختصاص دارد. از سایت  آجیگل می‌توان برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی بصورت عمده استفاده کرد. در این مقاله، به بررسی مزایا و معایب خرید از سایت لوازم آرایشی عمده، پرداخته شده است.

 :مزایای خرید از سایت لوازم آرایشی عمده

  1. قیمت مناسب : یکی از مزایای بزرگ خرید از سایت لوازم آرایشی عمده آجیگل می باشد، قیمت مناسب و حراج همیشکی  این محصولات است. آجیگل  برای خرید عمده  محصولات بصورت عمده با تامین کنندگان سراسر کشور و وارد کنندگان قرارداد هایی را به منظور  تامین کالا اجرا نموده.وب سات  عمده فروشی آجیگل شبه فروشنده‌ها این امکان را می دهد که محصولات را با قیمت کمتر به مشتریان خود ارائه دهند.
  2. محصولات درجه یک: سایت لوازم آرایشی عمده آجیگل برای تامین محصولات با کیفیت و اصلی مشتریانشان با توزیع کنندگان و تولید کنندگان معتبر همکاری دارد. بنابراین، مشتریان می‌توانند از محصولات درجه یک با قابلیت استفاده بالاتر و طولانی تر استفاده کنند.
  3. محصولات متنوع: سایت لوازم آرایشی عمده آجیگل شامل تنوع بالایی از محصولات آرایشی و بهداشتی مختلف می باشد ، . این به مشتریان کمک می کند تا محصولات مورد نیاز خود را با انتخاب آسان تر و به راحتی پیدا کنند.
  4. ارسال سریع: پخش آرایشی بهداشتی آجیگل در عرض چند روز سفارشات خود را به مشتریان ارسال می کند. این برای خریداران که بهترین نماینده هر برند هستند و به دنبال بهترین قیمت هستند بسیار مهم است.

معایب خرید از سایت لوازم آرایشی عمده

  1. نیاز به حجم خرید بالا: اغلب سایت‌های لوازم آرایشی عمده برای خرید عمده محصولات نیاز به سفارش حجم بالایی از محصولات دارند. این برای کسانی که به دنبال خرید مقدار کمی محصول هستند مشکل خواهد بود البته ما این مشکل را نیز برای شما بر طرف نموده این حجم بالای خرید را با سیستم باربری ارسال میکنم که کرایه بار بسیار ارزان و ارسال سریع از ویژگی های آن می باشد .
  2. ریسک داشتن موجودی زیاد: خرید از سایت لوازم آرایشی عمده به معنی داشتن موجودی زیاد است. در صورت عدم فروش محصول‌ها در وقت مشخص شده، ممکن است شما مجبور به پرداخت هزینه های بزرگی برای ذخیره محصولات خود شوید.

باتوجه به مزایا و معایب بالا، تصمیم گیری مجددا به شما و نیازهایتان بستگی دارد. در کل، خرید عمده از سایت‌های لوازم آرایشی به افراد کسب و کار و فروشندگان بازار به دنبال هزینه‌های کمتر و محصولات با کیفیت تر است که بهترین نماینده هر برند هستند.

آجیگل سایت لوازم آرایشی عمده

سایت لوازم آرایشی عمده آجیگل پخش محصولات آرایشی عمده و ارزان:

تولید کننده پنکک،نماینده انحصاری پخش عمده پنکک سوییت اسمایل یکی از پرفروش پنکک های بازار و ایران.

 

 

 

آجیگل سایت لوازم آرایشی عمده :

فروشگاه اینترنتی آجیگل بزرگترین پخش لوازم آرایشی فانتزی  با قیمتی عمده و ارزان در بازار بزرگ تهران ،

برای مشاهده محصولات مشابه، و کسب مشاوره جهت خرید و همچنین اطلاع از آخرین جشنواره های فروش می توانید ما را در شبکه های مجازی پیگیری نمایید:

پیج  اینستاگرام لوازم آرایشی عمده تهران  پیج  تلگرام لوازم آرایشی عمده آجیگل  کانال تلگرام پیگیری سفارشات .

WhatsApp Icon