فروش عمده لوازم آرایشی

اسکراب شیر ایمجز ، اجیگل نماینده محصولات ایمجز در ایران

روشن کننده و سفید کننده صورت و بدن ، ژل لایه بردا ، اسکراب صورت و بدن ، برند ایمجز ، مرطوب کننده پوست ، وزن 80میل ، حاوی عصاره شیر و گل کاکتوس ، جلوگیری از پیری زود رس ، لایه بردار عمیق ، لایروبی منافذ بسته پوست صورت و بدن ، کمک به جذب مواد مغذی
قیمت قدیم: 30000
35000
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

اسکراب  شیر ایمجز ، اجیگل نماینده محصولات ایمجز در ایران :

 

ژل لایه بردار شیر ایمجز دارای بافتی بسیار سبک می باشد که مناسب لایه برداری عمیق و پاکسازی کامل پوست صورت می باشد ، از این محصول شگفت انگیز میتوانید در خانه و در سالن های آرایشی نیز استفاده کنید .

 اسکراب لایه بردار شیر ایمجز دارای پوست صورت را شفاف و شاداب میکند ، همچنین یک محصول مراقبت از پوست به معنی واقعی می باشد.

ژل لایه بردار شیر ایمجز همچنین موجب ابرسانی به سطح پوست می شود و بعد از لایه برداری از خشکی و زبری پوست جلوگیری میکند یک محصول فوق العاده با کیفیت و پرفروش لایه بردار حاوی مرطوب کننده .

ژل لایه بردار ایمجز مناسب استفاده برای صورت و بدن می باشد   با استفاده از این محصول سیاهی و الودگی ، لک و خشکی و زبری بدن و صورت کاملا محو میشود.

 

اسکراب  شیر ایمجز ، اجیگل نماینده محصولات ایمجز در ایران

 
روش استفاده صحیح از ژل لایه بردار شیر ایمجز :

ایتدا صورت را با صابون بشورید سعی کنید از صابون های معمولی شیر پاکن استفاده شود.
پس از پاکسازی صورت از ژل شیر لایه بردار روی صورت استفاده نمایید، در امتداد بافت پوست و به آرامی با حرکات دایره ای به مدت 1-2 دقیقه ماساژ دهید تا الودگی ها را  را پاک کنید.
 
علاوه بر صورت، بدن نیز به خوبی اعمال می شود، پس از تمیز کردن پوست، قسمت های کاملاً خشک پوست، به میزان مناسب به کراتینه مالیده شده، پوست را به آرامی ماساژ دهید تا پوستی مشابه، دوباره با آب شفاف بشویید.


تمیز کردن عمیق - لایه برداری عمیق بدن و صورت
لایروبی منافذ - کمک به تمیز کردن منافذ پوست
افزایش جذب - کمک به جذب مواد مغذی صورت

اسکراب  شیر ایمجز ، اجیگل نماینده محصولات ایمجز در ایران

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این محصول میتوانید با شماره 09193087108 تماس بگیرید و یا از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید.

کانال تلگرام خرید عمده لوازم آرایشی با قیمت  . خرید عمده لوازم آرایشی فانتزی اینستاگرام

 

اینستاتلگرام ارایشی

WhatsApp Icon