فروش عمده لوازم آرایشی

خرید عمده آرایشی فانتزی | بالم لب حرارتی هودا موجی

نرم کننده لب ضد خشکی لب رایحه میوه ای و حرارتی(بعد از استفاده بر روی لب با حرارت لب صورتی روشن پیدا میکند) ارسال رایحه به صورت رندم(در صورتی که رایحه خاصی را مورد نظر دارید به ترتیب علاقه بنویسید تا اولین رایحه موجود مطلوب شما برایتان ارسال شود)
30000
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

خرید عمده آرایشی فانتزی | بالم لب حرارتی هودا موجی :

 

لینک محصولات فانتزی موجود در فروشگاه با قیمت عمده و ارزان:

8309

برسی تخصصی بالم لب فانتزی هودا موجی :

بالم لب حرارتی میوه ای هودا موجی زیبایی و سلامت لب را حفظ می کند ،یک مرطوب کننده بسیار عالی با رنگی ملایم به صورتی که روی لب های ایجاد میکند محصولی دوکاره  می باشد ،مراقبتی و آرایشی ، از خشکی و ترک خوردگی آن جلوگیری می‌کند. اصلی ترین مواد تشکیل دهنده بالم لب، به صورت کلی شامل ترکیبات نرم و مرطوب کننده مانند لانولین ، موم زنبور عسل، وازلین، روغن نارگیل، روغن دانه آفتابگردان و پارافین می باشد که در هر نوعی از محصولات موجود در بازار بخشی از این مواد به کار رفته است.

 

8311

خرید عمده آرایشی فانتزی | بالم لب حرارتی هودا موجی :

فروشگاه اینترنتی آجیگل وب سایتی انلاین جهت فروش عمده لوازم آرایشی بهداشتی  و های کپی ،دارای نماد اعتماد الکترونیک .

وارد کننده مستقیم و بدون واسطه محصولات آرایشی و بهداشتی از چین ،دبی ، و ترکیه ،نماینده فروش برند های معتبری چون مای،کامان،اوتی ،سینره.

برای مشاهده محصولات مشابه، و کسب مشاوره جهت خرید، اطلاع از جشنواره های فروش  و حراج ماهیانه می توانید ما را در شبکه های مجازی پیگیری نمایید:

 

پخش عمده لوازم آرایشی اورجینال اینستاگرام .        کانال پخش عمده لوازم آرایشی تهران  .       کانال تلگرام محصولات آرایشی 

WhatsApp Icon