فروش عمده لوازم آرایشی

دسته ها

ارزان و فانتزی لوازم آرایشی عمده

مشاهده به عنوانن جدول فهرست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه

بزرگترین پخش عطر ادکلن و آرایشی های اماراتی ، ادکلن زنانه ریچی

ادکلن اماراتی اصلی.حجم ۱۰۰میل ، زنانه، مناسب سن۱۶تا۴۵،رایحه شیرین و فانتزی، ماندگاری بالای۱۲ساعت، پخش بوی بالا ،نت اولیه نیشکر قفقازی همراه با جلبک، نت میانی ارام و ملایم ، نت پایانی گرم و تند قیمت در صورت خرید دو ۲۶۳هزار تومان درصورت خرید یک عدد ۳۴۰هزار تومان
از 263000

تینت لب فانتزی candy lip tint | خرید لوازم آرایشی اصل عمده

تینت لب فانتزی ،برند کندی بیوتی،اورجینال، 10میل، دارای طعم شیرین، رایحه دلپذیر فاقد مواد شیمیایی،رنگ بندی دخترانه،ماندگاری بالا ،پیگمنت بسیار عالی،ماندگاری و کیفت ضمانتی،کیفیت بالا هدیه ای عالی برای دوستان و خانواده شما.
20000

قیمت خرید عمده اسپری رنگ مو موقت | بهترین اسپر رنگ مو بازار

اسپری رنگ مو موقت فی بی، 30میل ،پوشش دهی و ماندگاری بسیار عالی، کشور مبدا ترکیه ، دارای مجوز و سیب سلامت،فاقد حساسیت و الکل، در رنگ بندی نقره ای ، طلایی ،قزمز فانتری ، آبی دریایی ، سبز مصری
52000

ادکلن کودک عروسکی عمده |پخش عمده لوازم آرایشی فانتزی

دارای ترکیبات عالی بدون مواد آلرژی زا پراکندگی بالا مناسب کودکان، خردسالان و نوجوانان دارای سبک بوی میوه ای و شیرین 9 رایحه‌های متفاوت حجم ۵۰میل قیمت دانه ای۴۶هزار تومان خرید بالا۱۱عد دانه ای۴۳هزار تومان
82000 83000

خرید عمده کارت بازی از بازار تهران | خرید پاسور ارزان

در صورت خرید 24بسته هر بسته 75هزار در صورت خرید 12بسته قیمت هر بسته 79هزار ،. در صورت خرید 6 بسته قیمت هر بسته 85 هزار تومان ارسال رندوم
از 75000

قیمت عمده پد قارچی | لوازم آرایشی عمده و ارزان در بازار تهران

پد آرایشی قارچی ،مناسب برای استفاده از لوازم آرایش ،پنکک،کرم پودر،کوشن و رژگونه، دارای دسته پلاستیکی و مقاوم، طراحی فانتزی و دخترانه، قابل شستشو
19000

رژ مایع فانتزی پشمالو | فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی

برند : I ❤️ U BEAUTY اورجینال مایع مات 🦄 فوق العاده خوشبو ماندگاری بالا کیفیت عااااالی ۶ رنگ خوشکل و جذاب
22000

فیس براش چکشی | |پخش عمده لوازم آرایشی

لایه برداری و پاکسازی عمیق پوست تمیز کننده منافذ پوست از بین برنده سلول های مرده پوست
38000

خرید عمده لوازم آرایشی و بهداشتی ارزان و فانتزی | لوازم آرایشی عمده:

 

وقتی سخن از خرید عمده لوازم آرایشی و بهداشتی ارزان و فانتزی   میگوییم هدف ما تامین  کالا برای طیف وسیعی از کاربران می باشد ،کاربرانی که وارد وب سایت لوازم آرایشی عمده آجیگل می شوند اصولا  به صورت مجزا و تک اقدام به فروش محصولات آرایشی بهداشتی می نمایند

این دسته از کاربران را به صورت زیر تفکیک میکنم.

فروشنده های محصولات آرایشی به صورت همکاری در فروش:

وب سایت هایی مانند ماهتیکا و دیجی کالا جز اولین مراکز فروش لوازم آرایشی عمده و تک  به صورت همکاری در ایران می باشند در این سیستم شما بدون سرمایه میتوانید کسب و کار خود را راه اندازی نمایید.

شما به عنوان یک همکار در فروش در این وب سایت ها محصولات خاصی را به فروش می رسانید که تحت قانون و کلیات تعریف شده  سازمان صنعت و معدن باشند برای فروش لوازم آرایشی و بهداشتی دیجی کالا حتما باید محصولات مجوز دار ، سیب سلامت و گواهی بهداشت به دی جی کالا عرضه نمایید محصولات چینی، ترک و اروپایی که به صورت قاچاق از مرز های بانه و گناوه وارد ایران میشوند اجازه فروش دیجی کالا را تا این لحظه بدست نیاوردند ،اما وب سایت ماهتیکا (پخش لوازم ارایشی عمده ماهتیکا ) برخلاف دیجی کالا با طراحی سیستم همکاری در فروش ارایشی این امکان را به شما میدهد تا هرنوع محصولی را بدون سرمایه بفروش برسانید حتی محصولات را به اسم شما نیز ارسال میکند ، خرید عمده لوازم آرایشی و بهداشتی ارزان و فانتزی | لوازم آرایشی عمده.

 

برای مشاهده سیستم همکاری در فروش بدون سرمایه اینجا را کلیک کنید.

 

خرید عمده لوازم آرایشی و بهداشتی ارزان و فانتزی | لوازم آرایشی عمده

 

 

پخش آرایشی و بهداشتی آجیگل صفحه ای اختصاصی مملو از محصولات مجوز دار برای شما با قیمت پخش و امکان خرید به تعداد حداقل را ایجاد نموده ،برای مشاهده لوازم آرایش ایرانی و مجوز دار اینجا را کلیک کنید .

تمامی این محصولات دارای سیب سلامت گواهی بهداشتت و مجوز های قانونی می باشند که اجازه فروش در دیجی کالارا دریافت نموده اند اگر نیاز به دریافت کد وزارت بهداشت این محصولات را دارید در خود دیجی کالا می توانید  نام محصولات را سرچ نمایید، لوازم آرایشی عمده و ارزان را میتوانید از لینک زیر خرید نمایید .

 دسته بندی محصولاتی که همواره در تخفیف و حراج می باشند.

لینک حراج لوازم آرایشی.

پیف

دسته دوم محصولات ارایشی بهداشتی که در ایسنتاگرام فروخته میشوند:

آجیگل اینستاگرام لوازم ارایشی فانتزی عمده .

بازار اینستاگرام در این روزها از فروش در سایت و حتی فروش در مغازه هم بهتر و پرسود تر می باشد شما میتوانید با راه اندازی یک صفحه بیزینس و فروشگاهی در اینستاگرام به راحتی اقدانم به فروش لوازم آرایشی نمایید،

اینستاگرام لوازم آرایشی عمده اجیگل را پیگیری نمایید در این صفحه علاوه بر محصولات جدید شما را با روش ها ،اموزش ها و سیستم های تبلیغاتی رایگان اشنا می نماییم.

اینستاگرام لوازم آرایشی عمده خود را همین امروز راه اندازی نمایید بدون نیاز به سرمایه ، برای مطالعه و آشنایی با سیتسم فروش  آرایشی بهداتشی به صورت عمده و بدون سرمایه اینجا را کلیک کنید ما ی مقاله اموزشی برای شمال ایجاد نموده ایم خواهشا این مقاله رابا دقت مطالعه فرمایید . خرید عمده لوازم آرایشی و بهداشتی ارزان و فانتزی | لوازم آرایشی عمده

 

عمده فروشی لوازم ارایشی و بهداشتی ارزان و فانتزی اجیگل به شما کاربران و بلاگرهای عزیز پیشنهاد میکند حتما یک کسب و کار جدا در اینستا گرام راه اندازی نمایید و به صورت تک یا عمده اقدام به فروش نمایید.

بنابراین ما به عنوان وب سایت فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی باید محصولاتی به فروش برسانیم تا نیاز کاربران شما براورده شود،حراج لوازم آرایشی در وب سایت آجیگل.

خرید لوازم آرایشی فانتزی عمده  این روزها در اینستاگرام بسیار محبوب و ترند شده ، عکس های زیبا، بلاگرهای معروف به اندازه ای از این محصولات تبلیغ نموده اند که به راحتی هر خانومی  با دیدن این عکس ها و کلیپ های اقدام به خرید این محصولات می نمایند.

همچنین مدل بسته بندی فانتزی و کیوت ، تنوع محصول و رنگ بندی های زیبا و همراه با قیمتی ارزان و کیفیت به مراتب بالا موجب شده پخش لوازم آرایشی فانتزی عمده  و خرید تک لوازم آرایشی فانتزی در اینستا سرمایه مالی و گردش مالی بالایی داشته باشد.

لوازم آرایشی فانتزی عمده کره ای و چینی :

برند های پرفروش و ترند پولا ایلار، هندیان، کیس بیوتی محصولات مراقبتی بیو آکوا و ایمجز، سرم های ویتامین سی محصولات مراقبت ازپوست ارها 121 توانسته اند  با قیمتی بسیار ارزان و کیفتی بالا رقیب برند های معروف اروپایی چون اورال و غیره شوند، حراج لوازم آرایشی عمده اجیگل تمامی این محصولات را در سایت با قیمت ارزان در اختیار شما قرار میدهد.

لوازم آرایشی فانتزی کره ای عمده با برند هایی چون یانگمی،بیو آکوا و اتود در کنار برندهای چینی  سهم بسیار بزرگی از بازار ایران را به خود اختصاص داده اند، اینستاگرام لوازم آرایشی عمده و فانتزی اجیگل منتظر شماست.

این روز ها محصولات آرایشی اروپایی نیز همچنان در رده پرفروش ترین ها می باشند با توجه به قیمت بالاتری که به نسبت محصولات چینی دارند فروش انها در ایران بسیار بالا وسرمایه در گدرش بلایی نیز دارند.

به طور واضح از یک محصول نام می بریم تونر ها که یک محلول مراقبت از پوست می باشند در مدل های متنوعی موجود هستند وجز یکی از محبوب ترین محصولات مراقبتی می باشند.

 تونر 120میل گارنیر با قیمت نود هزار تومان و تونر 150میل پرتغال خونی ایمجز با قیمت45هزار تومان در وب سایت لوازم آرایشی عمده آجیگل فروخته میشوند.

البته نحوه قیمت گذاری ما به صورت عمده و به صورت حراج همیشگی می باشد  می باشد ما در حراج لوازم آرایشی عمده محصولات را به تعداد تک و با قیمت عمده به فروش می رسانیم  قیمت تک فروشی تونر پرتغال خونی 85هزار تومان و تونر گارنیز 145هزار تومن می باشد شما به طور میانگین از هر محصول 70درصد سود میبرید و هر دو جز محبوب ترین ها هستند پس حتما نیاز است که در گالری خود محصولا اورجینال نیز در کنار محصولات چینی استفاده کنید.

وب سایت فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی  اجیگل تمامی این محصولات را با قیمتی عمده و ارزان در اختیار شما قرار میدهد ،حراج لوازم آرایشی اجیگل شما را شگفت زده خواهد کرد.

همچنین ما با راه اندازی وب سایتی  مجزا این محصولات اورجینال را به صورت عمده به فرش می رسانیم سایت دوم ما اینجا را کلیک کنید،وب سایت دوم ما مرکز فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی اورجینال در بازار تهران می باشد.

محصولات آرایشی و بهداشتی تولید شده در ایران نیز بسیار عالی و با کفیت می باشند که اصولا مغازه دار ها کسانی که گالری فروش فیزیکی دارند بسیار مورد توجه انها قرار گرفته، همچنین ما یک کانال تلگرام پخش محصولات آرایشی مجوز دار داریم برای پیگری این کانال اینجا را کلیک کنید و همچنین میتوانید اینستاگرام لوازم آرایشی عمده ما را نیز پیگیری نمایید.

محصولات آرایشی و بهداشتی ایرانی تحت لیسانس.

یکی از از پرفروش ترین محصولاتی که در ایران تولید میشود برند کامان سوئیس می باشد کامان نیازی به تعریف و تبلیغ ندارد وازلین، ماسک مو داخل حمام شامپو های فری سولفات ، نرم کننده های دست و ژل الوا کامان جز پرفروش ترین های این برند هستند. خرید عمده لوازم آرایشی و بهداشتی ارزان و فانتزی | لوازم آرایشی عمده

برند سوئیسی کامان یکی از بزرگترین شرکت های آرایشی بهداشتی ایران می باشد، وب سایت اجیگل مرکز خرید عمده لوازم آرایشی و بهداشتی دارای سیب سلامت.

برند کامان یکی از برند های قوی در حوزه مراقبت فردی و بهداتشی می باشد دروب سایت ارایشی عمده اجیگل می باشد ،که متعلق به کشور سوئیس است مدتی است با دریافت مجوز های قانونی مواد اولیه را وارد ایران و در مشهد تولید و به بازار عرضه می نماید.

 حتما برای یک بار شده از کرم های مرطوب کننده، شامپو فری سولفات و شامپو رنگ کامان استفاده کنید ، این محصولا را به شرط مرجوعی به مشتریان خود عرضه نمایید.

 وب سایت نمایندگی محصولات کامان در تهران می باشد برای مشاهده  بهداشتی کامان با قیمت عمده اینجا را کلیک کنید.

خرید عمده لوازم آرایشی و بهداشتی ارزان و فانتزی | لوازم آرایشی عمده

محصولات مراقبتی سوپکس ارزان با کیفیت و تحت لیسانس فرانسه:

محصولات بهداشتی سوپکس نیز یکی از برند های پرفروش وب سایت آجیگل می باشد مه به عنوان نمایندگی پخش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی سوپکس تمامی محصلات این برند را یکجا و در یک دسته بندی مجزا برای شما قرار داده ایم. خرید عمده لوازم آرایشی و بهداشتی ارزان و فانتزی | لوازم آرایشی عمده

لینک مشاهده محصولات بهداشتی سوپکس.

محصولاتی  چون شامپو کافئین ضد ریزش، شامپو نرم کننده ماسک مو سیر و آلوئه ورا  ،مرطوب کننده پمپی ، تونر گل سرخ سوپکس و شیر پاکن سوپکس جز پرفروش ترین ها می باشد .

این محصلات حی به کشور های عربی نیز صادر میشود وب سایت ارایشی عمده اجیگل مرکز خرید عمده سوپکس در بازار تهران.

شیر پاکن سوپکس پوست صورت را جوان شاداب و تمیز می نماید با قیمتی ارزان شاید باورتان نشود قیمت شیر پاکن سوپکس15هزار تومان می باشد

ماسک مو بعد حمام سوپکس: ماسک مو های هزار میل پمپی بعد از حمام سوپکس این محصول با قیمتی ارزان حدود چهل هزار تومان فروخته میشود نمونه ای مشابه اینم حصول مانند ماسک مو ترنئ ویچ انگلیسی در بازر171هرار تومان میباشد .

برند سوپکس مواد اولیه را از فرانسه وارد ایران نموده در مشهد کارخانه تولید را انداخته و داخل کشور بسته بندی می نماد همین کار موجچب کاهش قیمت به نسبت واردات شده بنابراین سوپکس توانسه براحتی محصولی با کیفت تحت لیسانس فرانسه با استاندارد های اروپا به بازار معرفی نموده .

ماسکمو پمپی سوپمس با رایحه سیر و الوئه ورا موهارا نرم، از خشکی جلوگیری مواد مغذی مو را تامین میکند  

عمده فروشی آرایشی و بهداشتی آجیگل نماینده برند مکس سافت:

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی تهران (اجیگل ادرس ما تهران بازار بزرگ کوچه مروی پاساژ افتاب پلاک5)

 یکی دیگر از شامپو های با کیفیت و عالی بهترین شامپو ضد ریزش مو  ایرانی که ما به عنوان یکی محصول به شرط مرجوعی به بازار معرفی نموده ایم شامپو قهوه مکس سافت می باشد.

 این محصول چند بار به کشورهایی چون عراق، و جمهوری اذربایجان ارسال شده و باز خورد بسیار خوبی داشت.

 حتی در دوره ای شرکت مکس سافت بسته بندی این شامپورا کلا به زبان عربی و بدون ترجمه فارسی به فروش می رساند.

 شامپو قهوه مکس بهترین شامپو ضد ریزش مو  .

نمایندگی پخش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی مکس سافت در بازار تهران وب سایت اجیگل می باشد شما میتوانید محصولات این برند را از ما تهیه و در شهرستان های خود به صورت عمده به فروش برسانید، لوازم آرایشی عمده اجیگل به کاربرانی که خرید بالای صد عدد از این شامپو را انجام دهند تخفیفات فوق العادع ای میدهد ،برای اگاهی از اخرین جشنواره ها و تخفیفات خرید میتوانید  اینستاگرام لوازم آرایشی عمده اجیگل را پیگیری نمایید لینک اینستا.

خرید لوازم آرایشی

 

وارد کننده لوازم ارایشی عمده  وارد کننده برند هایی چون بیو آکوا :

محصولات بیو آکوا که یکی از پرفروش ترین ها در بازار ایران  می باشند یک برند کره ای و متعلق به اقا وخانوم جین کین لوشو بواکوا هستند اقا لوشو در مصاحبه ای با روزنامه  دیلی میل گفتند هدف ما کسب بازار های سراسر دنیا بوده ما تمام تلاش خود را می نماییم تا محصولاتی با قیمتی ارزان و بسته بندی فانتزی به بازار عرضه نماییم امروزه محصولات بیو اکوا در سراسر دنیا فروخته میشوند سایت های مهمی چون علی بابا، امازون ،ای بینیز از محصلا بیوا کوا استفاده میکنند.

پرفروش ترین محصولات بیو آکوا: (خرید عمده ارایشی )

سرم های ضد چروک، کرم دورچشم ، و کرم های جوان سازی بیوآکوا توانسته ند در بازار ایران و دینا بسیار پرفروش و جز با کیفیت ترین ها شوند ماسک های ورقه ای هارونیک اسید، ماشک شیر گاو و انار بیو اکوا با قیتی بسیار رزان حدود 5هزار تومان و حتی کمتر از 5هزار توملن فروخته میشوند، ماسک ورقه ای عمده بیواکوا  این ماسک ها روطوبت پوست را تامین، لیفت قوی و شادابی عمیقی به شما هدیه میدهند.

کرم جوان کننده و بیو اکوا نیز با بسته بندی فانتزی و کیفیتی بالا با قیمتی رزان به راحتی بازار های دنیا را فتح و در جز  پرفروش ترین ها قرار گرفته اند برای مشاهده محصولات بیو اکوا در وب سایت لوازم آرایشی عمده اجیگل اینجا را کلیک کنید.

 

کرم شب بیو اکوا با قیمتی 50هزار تومان توانسته با کرم اوال فرانسه که قیمتی بالای 200هزار تومان فروخته میشود  رقابت کن شاید از نگاه کیفی نتواند صد در صد به اورال برسد اما اکثر کاربران بعد از مصرف دو باره به سراغ خرید محصولات بیوی آکوا میباشد .

 بنابرین برای شما که بدنیال راه اندازی یک کسبو کارکوچک هستید محصولات بیو آکوا میتواند  محصولاتی با گردش مالی بالا باشد، ماسک ورقه ای عمده و تمامی محصولات این برند در ایران فروش بالایی دارندف اینستاگرام لوازم آرایشی عمده اجیگل را جهت دریافت اخرین اخبار و اگاهی از تخفیف های ویژه پیگیری نمایید لینک اینستاگرام.

کرم کاسه ای شیر  ایمجز:

پخش عمده آرایشی و بهداشتی  بدون کرم های کاسه ای شیر و ماسک های ورقه ای شیر گاو بدون معنا می باشد اگر در گالری خود از کرم شیر گاو و شیر بز استفاده نکرده اید بدانید  بازار وسیعی را از دست داده اید کرم شیر گاور برند هومال و ایمجز میتواند رطوبت پوست را به طور کامل حفظ کند ، جوانی و شادابی را به پوست برمیگرداند.

کرم کاسه ای شیر گاور افتاب سوختگی را درمان، سیاهی دور چشم و سراسر صورت را درمان میکند، جوانی را برمیگرداند پوست صورت و دست را صاف جوان وشاداب  میکند .

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی ، محصولات شیر گاو و کرم کاسه ای شیر گاو را با قیمتی ارزانتر از همه در اختیار شما قرار می دهد، برای مشاهده محصولات در حراج لوازم آرایشی  اینجا را کلیک کنید..

خرید عمده لوازم آرایشی و بهداشتی ارزان و فانتزی | لوازم آرایشی عمده.

اینستاگرام لوازم آرایشی عمده      کانال تلگرام پخش ارایشی و بهداتشی

 

WhatsApp Icon