فروش عمده لوازم آرایشی

خرید لوازم آرایشی اصل پالت سایه تکنیک invite only

خرید لوازم آرایشی اصل پالت سایه تکنیک invite only اورجینال ، 15 رنگ ترکیبی از سایه های شاین و مات کشور مبدا چین ، از سری محصولات درجه یک چین ، کاور عالی، ماندگاری طولانی
260000
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

 خرید لوازم آرایشی اصل پالت سایه تکنیک invite only :

 

پالت سایه تکنیک اصلی دارای 15 رنگ کاربردی مناسب انواع ارایشی.
 
قابلیت ترکیب شدن رنگ های این پالت سایه بسیار بالا بوده مناسب آرایشی روزانه ، گریم های حرفه ای ، و به راحتی می توانید ترکیب رنگ دلخواهتان را ایجاد کنید. این پالت سایه به هیچ وجه ریزش نداشته .
کار آموزان گریم و میکاپ میتوانند از این پالت حرفه ای برای شروع استفاده کنند.
پالت سایه تکنیک مدل ترکیبی که در این صفحه به شما معرفی شده ترکیبی از سایه های چشم براق فشرده (گلیتر) ، سایه های مات کره ای و مخلوطی از صورتی ، انواع توت ها و تناژ های خنثی است.
از مزیت های این پالت سایه چشم تکنیک فاقد تست بر روی حیوانات است که یکی از مهمترین فاکتورهای خرید آن به حساب می آید. پالت سایه تکنیم مدل اینوایت اونلی دارای پیگمنت بالا است و به عبارتی دقیقا مشابه و نمونه اقتصادی پالت سایه برند هدی بیوتی در بازار است.شما با این 15 رنگ خیره کننده و جذاب باز هم محدود نمی شوید؛ می توانید از رنگ های غلیظش استفاده کنید و رنگ های جدیدی خلق کنید.

 

10019

 خرید لوازم آرایشی اصل پالت سایه تکنیک invite only :

فروشگاه اینترنتی ماهتیکا نمایندگی خوشبو کننده ایفل  در بازار بزرگ تهران ، وب سایت پخش محصولات آرایشی اورجینال

الکترونیک ، درگاه ایمن بانکی ، ارسال سفارشات پستی به سراسر ایران به صورت پستکس (ارسال سریع با هزیه بسیار ارزان ) و امکان خرید حضوری

برای مشاهده محصولات مشابه، و کسب مشاوره جهت خرید و همچنین اطلاع از آخرین جشنواره های فروش می توانید ما را در شبکه های مجازی پیگیری نمایید:

پیج  اینستاگرام محصولات پوستی کره جنوبی  .        کانال تلگرام محصولات آرایشی و مراقبتی کره ای

 .    کانال تلگرام پیگیری سفارشات 

WhatsApp Icon