فروش عمده لوازم آرایشی

خرید محصولات شیگلم اصل | رژ گونه مایع شیگلم

رژ گونه مایع شیگلم، رنگ بندی متنوع ، امکان خرید رنگ دلخواه،ماندگاری عالی، جلوه مات، ضد آب ، حجم دهنده. در قسمت ادرس می توانید بعد از آدرس کد رنگ دلخواه خود را تایپ کنید شماره رنگ های موجود Liquid Blush Love Cake Liquid Blush R-Business Liquid Blush Petal Talk Liquid Blush Float on Liquid Blush Devoted Lipuid Blush Hush Hush اورجینال ، تحت لیسانس سنگاپور . کشور تولید کننده چین .
355000
حداقل سفارش 3
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

خرید محصولات شیگلم اصل | رژ گونه مایع شیگلم :

مناسب برای انواع پوست‌ها

ماندگاری بسیار بالا

بدون ایجاد لک و حساسیت

دارای پیگمنت بالا

دارای اسفنج

پخش خیلی راحت و یکنواخت

 

برسی تخصصی رژ گونه پد درا شیگلم اصل :

رژگونه های پدر دار شیگلم امروزه یکی از ترند های گوگل شده و جز پرفروش ترین محصولات آرایشی در ایران می باشند...رژ گونه پد دار شیگلم در میان محصولات آرایشی برند شیگلم جز پرفروش ترین ها می باشد  که با بسته بندی شیک و قیمت به صرفه نسبت به سایر رژگونه‌ها در فروشگاه‌های آرایشی بهداشتی عرضه می‌شود.

از خصوصیات بارز رژ گونه مایع شیگلم اورجینال می توان به مواد مغذی و تقویت کننده‌ای مانند ویتامین سی بوده که آنتی اکسیدان و روشن کننده می‌باشد.

جالب است بدانید رنگ بندی رژگونه شیگلم به گونه‌ای بوده که برای انواع تناژ‌های پوستی ایده آل است و گونه‌ها را برجسته، چهره را شاداب و با نشاط نشان می‌دهد و افراد حرفه‌ای و مبتدی می‌توانند از این رژگونه شیگلم اصل استفاده کنند. با اپلیکاتور اسفنجی، به راحتی می‌توانید آن را به روی گونه‌ها بزنید و سپس بِلِند کنید.

 

 

تست و رنگ ندی رژ مایع شیگلم اصل :

 

8813

 

خرید محصولات شیگلم اصل | رژ گونه مایع شیگلم :

محصولات آرایشی شیگلم ترند ین روزهای اینستا و گوگل شده  ، کیفیت ، قیمت مناسب و محصولات کاربردی این برند توانسته بین خانوم های ایرانی و به عنوان یک برند گیاهی که فاقد تست حیوانی است بسیار محبوب واقع شود (شیگلم یک برند آرایشی فاقد تست حیوانی می باشد) شاید به جرات بتوان گفت شیگلم توانسته به راحتی بین میکاپ آرتیست های حرفه ای، جایی خود را باز کند این نشان دهنده کیفیت این برند است کمتر برندی این خصوصیات را دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این محصول میتوانید با شماره 09193087108 تماس بگیرید و یا از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید.

کانال فروش عمده محصولات شیگلم اصل در تگرام . پیج فروش عمده  محصولات آرایشی شیگلم  ایران

 

 

WhatsApp Icon