فروش عمده لوازم آرایشی

خط چشم پاریس | پخش و فروش عمده آرایشی

- حالت پلاستیکی و ضد آب -شستشوی آسان -حالت براق -دارای سر مویی بسیار نرم و ظریف -حالت مایع و مرکبی -تقویت مژه ها و نرم کنندگی -بسیار سبک
30000
حداقل سفارش 12
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

 خط چشم پاریس موئی PARIS :

استفاده از خط چشم زیبایی چشمان شما را چند برابر میکند و مژه ها ضخیم تر به نظر میرسند . خط چشم فرم و حالت چشم را به زیبایی ،بیشتر در معرض دید قرار میدهد . خط چشم بر روی سایه کشیده میشود تا جلوه سایه روی چشم بیشتر شود . خط چشم پاریس PARIS نرم و بسیار راحت روی چشم کشیده میشود و با نوک نازکی که دارد میتوان خط چشم نازک را به راحتی روی چشم کشید .

خط چشم پاریس PARIS بافتی ماندگار و سبک دارد و تا مدت ها بدون تغییر بر روی چشم باقی میماند و محو نمیشود به کمک خط چشم پاریس PARIS میتوانید یک آرایش کلاسیک و زیبا را روی صورت خود کامل کنید . اگر فردی هستید که در کشیدن خط چشم هنوز مهارت کافی را ندارید ، خط چشم پاریس PARIS برای شما بهترین گزینه است چرا که نوک آن بسیار ظریف است و اگر در کشیدن خط چشم با مداد مهارت زیادی دارید میتوانید به راحتی از انواع خط چشم مایع استفاده کنید و روی سایه چشم آن را بکشید حتی میتوانید بدون استفاده از سایه چشم ، از خط چشم پاریس PARIS استفاده نمایید و باز هم آرایشی مناسب و ساده داشته باشید.

 :خرید و بخش محصولات آرایشی و بهداشتی

 پاریس

خط چشم مویی پاریس Paris یکی از پرطرفدارترین و پر مصرف ترین خط چشم های موجود است. این خط چشم با داشتن برس مویی شکل می تواند انواع خط چشم ظریف و کلفت را ایجاد کند.

این خط چشم همراه با کراتین  با قابلیت استفاده آسان, با رنگی کاملا مشکی و ایجاد خطی یکدست و صاف.

با دارا بودن برس مویی این امکان را به شما می دهد تا با آن خط چشم نازک و ظریف با حالت های متفاوت را ترسیم کنید.

خط چشم مویی پاریس Paris با آب قابل شستشو است و از نوع خط چشم های پلاستیکی و ضد آب نمی باشد.

آموزش تصویری کشیدن خط چشم:

 

 

 

پخش عمده محصولات آرایشی و بهداشتی آجیگل :

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این محصول میتوانید با شماره 09193087108 تماس بگیرید و یا از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید.

کانال تلگرام خرید عمده لوازم آرایشی با قیمت  . عمده فروشی محصولات آرایشی در اینستاگرام .

 

اینستاتلگرام ارایشی

WhatsApp Icon