فروش عمده لوازم آرایشی

نمایندگی محصولات دکتر راشل - روغن 8کاره دکتر راشل

79000
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

نمایندگی محصولات دکتر راشل : 

 

ویژگی های  سرم هشت کاره دکتر راشل : 

ژل سرم طلای هشت کاره دکتر راشل

یک محصول جوانسازی پوست صورت و باز سازی بافت آسیب دیده می باشد.

. از بین برنده چروک و افتادگی صاف کننده  و سفت کننده پوست صورت 

مرطوب کننده و آبرسان پوست (سرم هشت کاره دکتر راشل رطوبت پوست شما را تامیین میکند مانع از چروک و خشک شدن ان می شود).

سرم هشت کاره دکتر راشل یک شفاف کننده واقعی پوست می باشد

 سرم دکتر راشل با فعال کردن اپیدرم سلولی مانع از پیری و افتادگی و چروک صورت می شود.

رفع چروکهای پوست در کمترین زمان ممکن

دارای ذرات نانو طلا جهت جلوگیری از پیری زودرس پوست

کلاژن ساز قوی

سرم هشت کاره دکتر راشل انواع پوست ها و تمام سنین

 


محصولات بهداشتی دکتر راشل در ایران بسیار پر طرف دار بوده از جمله میتوان به روغن آرگان دکتر راشل ،سرم جوانسازی صورت دکتر راشل نام برد .

محصولات بهداشتی دکتر راشل نیز مانند اکثر برند ها متاسفانه در بازار با قیمت های متفاوتی به فروش می رسند عده ای این  محصولات را بسیار ارزان و گروهی هم با قیمت های بسیار بالایی عرضه می کنند و اصولا اکثر فروشنده ها خود را به عنوان نمایندگی محصولات دکتر راشل معرفی می کنند ،  اما از کجا باید به کیفیت محصولات دکتر راشل پی برد .

کیفیت محصولات دکتر راشل:

 

کیفیت محصولات دکتر راشل  همیشه جز سوالات کاربران عزیز ما بوده و اینکه ایا در ایران نماینده فروش محصولات آرایشی و بهداشتی دکتر راشل را داریم یا خیر  در اینجا باید به شما عرض کنیم که فروشگاه اینترنتی آجی گل تمامی محصولات دکتر را شل را به صورت مستقیم از دبی وارد می کنند . کیفیت محصولات دکتر راشل موجود در فروشگاه  کاملا مورد تایید می باشد و مدیروب سایت خرید عمده آرایشی اجی گل به صورت مستقیم محصولات دکتر راشل را از دبی خریداری و وارد ایرانمی کنند کیفیت محصولات دکتر راشل  کاملا اورجینال می باشد و برای شما حاشیه سود بالایی دارد..

نمایندگی محصولات دکتر راشل :

نمایندگی محصولات دکتر راشل در ایران فروشگاه اجی گل می باشد و اکثر محصولات این کمپانی را به صورت عمده  در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم ، محصولات بهداشتی دکتر راشل موفق به دریافت گواهینامه سلامت اروپا شده اند و انشالله به زودی در ایران از طرف سازمان غذا و دارو گواهینامه سلامت این محصول را دریافت می کنیم.

دکتر راشل به شک جز یکی از بهترین برند های آرایشی می باشد که هم اکنون در ایران وجود دارند.نمایندگی محصولات دکتر راشل در دبی  می تواند تمامی سوالات شما را در این خصوص پاسخ دهد.

همچنین باتوجه به این سوال بعضی از عزیزان در خصوص کیفیت محصولات دکتر راشل باید عرض کنیم که وب سایت امازون  که یکی از مطرح ترین وب سایت های حال حاضر دنیا می باشد نیز در گالری محصولات خود از برند بهداشتی دکتر راشل استفاده نموده ، لینک محصول  

فروشگاه اینترنتی آجی گل اولین مرکز فروش عمده لوازم آرایشی در ایران که موفق به کسب دریافت نماد اعتماد الکترونیک شده این افتخار را دارد که محصولات اورجینال دکتر راشل را به صورت مستقیم و بدون واسطه به صورت عمده در اختیار شما عزیزان قرار دهد.

محصولات دکتر راشل :

 

روغن ارگان دکتر راشل  با دارا بودن ویتامین گروه ایی و همچنین کراتین در ترکیبات خود  میتواند برای موهای اکستنشن شده و ناخن های کاشت بهترین گزینه بازسازی و تقویتی باشد ، روغن ارگان 60میل دکتر راشل جز پرفروش ترین برند های ارگان در ایران می باشد.

 

سرم مو دکتر راشل یک محصول نحصر به فرد برای رشید موها و ترمیم موهای رنگ شده و آسیب دیده می باشد.

 

سرم صورتدکتر راشل یکی از محصولات پرفروش  این برند تایلندی  می باشد که با دارا بودن ذرات طلا می تواند جوانی را به صورت شما برگرداند.

 

خمیر دندان طلا و ذغال دکتر راشل ، فروشگاه اینترنتی اجی گل اولین مرکز پخش عمده لوازم آرایشی و برند دکتر راشل در ایران.

 

و جدید ترن محصول دکتر راشل صابون آرگان که موجب باسازی و رفع سلول های مرده پوسا صورت می شود.

 

 

 

بهترین جا برای خرید عمده لوازم آرایشی در ایران بازار تهران می باشد زیرا شما میتوانید با تنوع بی نظیری از برند های آرایشی نیاز های خورا تحت پوش قرار دهید ، همچنین خرید عمده لوازم آرایشی از بازار تهران به نسبت شهر های مرزی ایران مانند بانه و گناوه برای شما بسیار ارزانتر است هم از لحظ قیمت مستقیم کالا و هم از لحاظ کرایه .فروشگاه اجی گل تمامی محصولات شما را با کرایه ای  بسیار کم در هر نقظه از ایران به شما تحویل میدهد.

 

پخش عمده محصولات آرایشی و بهداشتی آجیگل :

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این محصول میتوانید با شماره 09193087108 تماس بگیرید و یا از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید.

کانال تلگرام خرید عمده لوازم آرایشی با قیمت  . عمده فروشی لوازم ارایشی آجیگل در اینستاگرام  .

 

اینستاتلگرام ارایشی

 

 

 

 

WhatsApp Icon