فروش عمده لوازم آرایشی

هاشور ابرو سه خط | هاشور ابروهودا موجی

هاشور ابرو هدی موجی،طیف رنگی 01, 02, 03
21000

هاشور ابرو چیست و چگونه انجام می شود: 

 

هاشور ابرو یکی از مدل های تاتو ابرو می باشد که حالتی طبیعی و بسیار زیبارا برای شما به صورت پایدار و همیشگی ایجاد می کند هاشور ابرو در سال های گذشته بین خانوم های ایرانی بسیار رواج داشته هاشور ابرو دارای مدل های مختفی می باشد مانند هاشور ابرو سه بعدی  ، هاشور ابرو دخترانه ، طبیعی و کرکی .

دستگاه میکرو بلدینگ ابرو ،هاشور با میکرو بلدینگ :

هاشور ابرو با دستگاه میکرو بلدینگ هم روشی جدید است که در ایران بسیار پر طفدار شده در این مدل هاشور زدن به ابرو ماندگاری کمتری نسبت به مدل های دیگری دارد و رنگ در عمق پوست نفوذ نمی کند.

هاشور ابرو

 

 

مداد هاشور ابرو ، ماژیک هاشور ابرو :

 دیفاینر ابرو مک یکی از پرفروش ترین مارک های مداد ابرو دیفاینر در ایران می باشد ، این محصول که به تازگی وارد بازار شده و جز متد های جدید آرایش صورت و ابرو می باشد دارای خصوصیاتید بی نظیر می باشد که به صورت خلاصه و در چند تیتر شمارا با ویژگی های آن اشنا می کنیم.

 

مداد دیفاینر ابرو می تواند جایگزین مناسبی برای میکرو بلدینگ و تاتو  ابرو باشد.

 

با مداد هاشور ابرو می توانید به راحتی به ابرو های خود حالت و فرم دلخواه را دهید.

 

در عکس بالا شما نمونه یک هاشور ابرو را روی ابرو می بینید که توسط دستگاه میکرو بلدینگ انجام شده ، مداد هاشور ابرو با دارا بودن حالتی سه خط می تواند دقیقا حالتی شبیه به تاتو و یا میکرو بلدینگ را روی صورت شما ایجاد  کند.

دیفاینر ابرو سه خط در سه رنگ پایه  دارای بافتی سبک و نرم می باشد .

خرید دیفاینر ابرو - هاشور ابرو:

برای خرید دیفاینر ابرو می تواند از همین سایت محصول مورد نظر خودر را انتخاب و در قسمت توضیحات رنگ دیفاینر ابرو را مشخص کنید همچنین میتواینید با کلیک بر  روی عکس تلگرام در انتهای صفحه وارد کانال تلگراملوازم آرایشی ما شوید و محصول خود را خریداری نمایید تمامی قیمت ها بر حسب پخش عمده لوازم آرایشی ارزیابی شده

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این محصول میتوانید با شماره 09193087108 تماس بگیرید و یا از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید. 

کانال تلگرام آرایشی اجیگل همراه با قیمت  . اینستاگرام پخش آرایشی اجیگل با قیمت.

     

اینستاتلگرام ارایشی

WhatsApp Icon