فروش عمده لوازم آرایشی

روغن آرگان ایتالیایی| خرید عمده روغن آرگان

روغن آرگان اصل از از هسته میوه درخت اسپینوسا بدست می آید | فروشگاه اجی گل مرکز فروش روغن آرگان اصل روغن آرگان یک نرم کننده و ترمیم کننده بافت های آسب دیده موو پوست صورت است درصورت خرید 12عدد 125
145000
کاهش قیمت- مقداری بیشتری سود می کنید
تعداد12+
قیمت125000
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

خرید عمده روغن آرگان اصل در فروشگاه اینترنتی آجی گل:

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی در آجی گل.

امروزه نام این محصول زیاد شنیده میشود ،روغن آرگان مدتی است که در هر فروشگاهی دیده میشود امروزه اکثر شامپو ها در ترکیبات خود از روغن آرگان استفاده میکنند زیرا این محصول موجب نرمی و رشد مو میشود زیرا روغن ارگان اصل سرشار از ویتامین ای می باشد .

 

 روغن آرگان اصل :

داشتن پوست و مو سالم  ارزوی اکثر انسان ها می باشد برای اینکه همیشه پوست و موی سالمی داشته باشید سعی کنید رطوبت پوست و مو را حفط کنید تا از خشک شدن و ترگ برداشتن ان جلوگیری کنید، روغن آرگان اصل میتواند به عنوان یک درمان طبیعی برای حفظ رطوبت پوست و مو سلامتی ان را تامین و موجب رشد مو شود.متاسفانه مدتی است که روغن آرگان تقلبی در بازار زیاد شده برای خرید عمده و تک روغن آرگان اصل میتوانید از سایت آجی گل  که یک وب سایت  فروش عمده لوازم آرایشی می باشد روغن آرگان اصل را بدون هیچ تردیدی خرید نمایید.

نحوه تولید روغن آرگان :

روغن آرگان که به عنوان طلای مایع شناخته میشود در اصلاح سوغات کشور مراکش می باشد ، روغن آرگان اصل از هسته  میوه یک درخت بومی در مراکش به نام اسپینوسا تهیه میوشد ، بومیان کشور مراکش از روغن آرگان برای ترمیم درد،زخم و یک مکمل غذایی استفاده میکنند همچنین روغن آرگان اصل به عنوان یک مکمل جنسی هم مورد استفاده قرار میگیرد،درخت اسپینوسا حدوده سی سال عمر میکند و اصولا سن بالایی دارد و از سال ها پیش جز میراث فرهنگی کشور مراکش در یونسکو ثبت شده است.

روغن آرگان چه مارکی خوبه 

بهترین مارک روغن آرگان برای مو و پوست :

اگر بخواهیم بهترین مارک روغن آرگان را برای پوست و مو نام ببریم مطمئنا روغن آرگان با برند پیورا داور جز معروف ترین مارک روغن آرگان می باشد و بعد از آن برندهایی چون روغن آرگان ارگانیک اینستا ناچرال و فاکس بیرم به عنوان بهترین مارک روغن آرگان شناخته می شوند. فروش عمده روغن آرگان در فروشگاه اینترنتی آجی گل مرکز خرید لوازم آرایشی ارزان در بازار تهران .

 خواص روغن آرگان :

همانطور که توضیح داده ایم روغن آرگان خواص زیادی برای پوست مو  دارد این پاراگراف میخواهیم شما را به صورت کاملی با خواص روغن آرگان اصل آشنا کنیم :

خواص روغن آرگان اصل برای مو :اصولا موهای زیبا میتواند موجب زیبایی و اعتماد به نفس هر شخی شود برای اینکه موهایی زیبا ، صاف و سرزنده داشه باشیم ،روغن ارگان اصل به علت دارای بودن ویتامین ای و اسید چرب میتواند بهترین گزینه برای درمان موهای آسیب دیده و بیمار باشد  اکثر اقایان و خانوم هایی که از شوره موهای خود خسته شده اند بهترین پیشنهاد برای انان روغن آرگان می باشد .

همچنین روغن آرگان میتواند به عنوان یک نرم کننده بعد از حمام نیز استفاده شود.

قبل از استفاده از سشوار و اتو مو حتما چند قطره روغن ارگان را بر کف دست بزنید و موها را به صورت کامل و به آرامی ماساژدهید تا از ریشه های مو های شما در برابر حرارت حفاظت کند.

 

خواص روغن آرگان برای صورت :

 

یکی از مهمترین خصوصیات روغن ارگان درمان سلول های مرده پوست می باشد که میتواند انواع لک و آکنه را درمان کند همچنین برای از بین بردن جای زخم ،بخیه و غیره میتوانید از روغن آرگان استفاده کنید.

خرید عمده روغن آرگان در فروشگاه اینترنتی آجی گل برای دیدن نمونه های مشابه محصولات و همچنین فیلم های آموزشی خود آرایی میتوانید وارد کانال پخش لوازم آرایشی ارزان قیمت آجی گل شوید .

فروشگاه اینترنتی آجی گل اولین مرکز پخش عمده لوازم آرایشی در تهران و ایران.

کد بهداشتی :

 

  • 1406219551761736

 

WhatsApp Icon