فروش عمده لوازم آرایشی

رژ لب جامد گوشتی کالباسی هولدینگ | فروش عمده لوازم آرایشی و رژ جامد

رژ لب جامد ،برند فلور نور ،پوشش دهی مات ،رنگ بندی جذاب ،ماندگاری بالا ،بافت سبک و طبیعی
27500
حداقل سفارش 24
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

رژ لب جامد گوشتی کالباسی هولدینگ | فروش عمده لوازم آرایشی و رژ جامد :

رژ لب جامد پوکه قیفی برند محبوب فلور مور.

بسته بندی 24عددی دارای 12 رنگ گوشتی کالباسی.

مطابق انواع سلیقه  و تمام سن

دارای بافتی بسیار سبک .

کیفیت و پوشش دهی بسیار عالی .

بدونپوسته شدن و خشک شدن ،

دارای جلوه مات روی لب .

ویتامینه ونرم کننده لب.

جلوگیری از خشکی لب ها.

رنگ های دلنشین وجذاب.

 

 

رژ لب جامد گوشتی کالباسی هولدینگ | فروش عمده لوازم آرایشی و رژ جامد

 

رژ لب جامد گوشتی کالباسی فلورمو | فروش عمده لوازم آرایشی و رژ جامد :

شرکت پخش لوازم آرایشی یکی از بزرگترین شرکت‌های توزیع کننده لوازم آرایشی، بهداشتی و پوستی در کشور است. این شرکت با داشتن یکی از بزرگترین شبکه های توزیع کشور، محصولات خود را به صورت عمده و تکی به فروش می‌رساند. از مزایای این شرکت می‌توان به قیمت پایین، عرضه محصولات با بالاترین کیفیت، تحویل سریع و با خدمات مشتریان با طرح‌های جذاب و بروز اشاره کرد.

شرکت پخش لوازم آرایشی برای راحتی خریداران خود، اینترنت فروشی را ایجاد کرده است و همچنین با قیمت‌هایی که بسیار کمتر از بازار است، به قیمت پایین و کیفیت بالا، محصولاتش را عرضه می‌کند. همچنین شرکت با داشتن شبکه های توزیع و دستگاه های اصلاح برای ارسال سفارشات، تلاش می کند تا هزینه تحویل کاهش یابد و تمامی خدمات بهتر و سریعتر به مشتریان ارائه شود.

شرکت پخش لوازم آرایشی با دارا بودن تیمی از کارشناسان ماهر و باتجربه، مستقبل بازار و چشم انداز مجموعه های لوکس و به روز، این شرکت اطمینان می‌دهد که برای تأمین نیازهای مشتریان، بهترین محصولات در دسترس آنان باشد و همچنین تحویل آنها در بهترین زمان ممکن صورت گیرد.

شرکت پخش لوازم آرایشی در خدمت مشتریان خود به صورت آنلاین و فیزیکی قرار دارد و بهترین خدمات را برای رفع تمامی شکایات مشتریان خود به کار می‌گیرد. در نهایت، شرکت پخش لوازم آرایشی با بالاترین کیفیت و منشأ محصولات خود، به مشتریان بزرگترین تخفیفات و قیمت‌های عالی آرایشی و پوستی را ارائه می‌دهد، اما به یاد داشته باشید که کیفیت و سلامتی کوتاه‌نگاه و کلاسیک نیستند و شرکت ما بهترین راهکار را انتخاب کرده است، برای بهترین هزینه و بهترین لوازم آرایشی به سبد خرید خود اضافه کنید.

 

آجیگل مرکز فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی :

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این محصول میتوانید با شماره 09193087108 تماس بگیرید و یا از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید.

 

کانال عمده فروشی لوازم ارایشی   .اینستاگرام لوازم ارایشی فانتزی و عمده 

 

WhatsApp Icon