فروش عمده لوازم آرایشی

متاسفم - این محصول دیگر در دسترس نیست

ریمل

ریمل حجم دهنده و پرپشت کننده اریس نایس ضد آب و حسایست است .این محصول حاوی ویتامین A وE است و رنگدانه های مشکی آن باعث درخشش بیشتر مژه ها می شود.
28000
حداقل سفارش 6
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

 ریمل حجم دهنده و درجه یک 8xl :

ریمل هشت ایکس ال(8xl)

حالت مژه ها تاثیر زیادی در زیبایی و جذابیت چشم ها دارد.  چشم ها بخش اصلی چهره محسوب می شوند و زیبایی شما را افزایش می دهد. استفاده از ریمل می تواند این امکان را برای شما فراهم میکند تا به مژه های خود حجم و فرم دلخواه را داده و از زیبایی چشمان خود چند برابر کنید. ریمل ها انواع متنوعی دارند و انتخاب ریمل باید متناسب با نوع و فرم مژه ها انجام گیرد تا باعث تاثیر چشمگیری در زیبایی چهره شما شود. انواع ریمل با ویژگی و مشخصات متنوع را می توانید در سایت آجیگل مشاهده نمایید.

فروش عمده محصولات آرایشی :

ریمل پیورنایس مدل اپل پارک دارای تاییدیه بهداشت کشور آلمان است که با ویژگی ضدحساسیت برای کسانی که از لنز استفاده میکنند و یا چشمانی حساس دارند مناسب است .این ریمل ضدآب و ضد تعرق می باشد و از ماندگاری طولانی برخوردار است وزیر چشم ها ریزش ندارد و سیاهی ایجاد نمیکند.. این محصول حاوی ویتامین A و E بوده که باعث تقویت ریشه و تارهای مژه شده و از ریزش مژه ها جلوگیری می کند.

ریمل اپل پارک Pure Nice موجب افزایش حجم مژه ها شده و با برس مخصوص و مویی خود پوشش دهی تمامی تارهای مژه ها به خوبی انجام می دهد و مانع از تجمع مواد ریمل بر روی مژه ها خواهد شد در نتیجه احساس سنگینی بر روی مژه ها را نخواهد داشت.

پخش عمده محصولات آرایش و بهداشتی درفروشگاه آجیگل :

 ویژگی های ریمل ژله ای حجم دهنده اریس نایس :

حجم دهنده مژه ها

ضد آب و تعریق

ضد حساسیت

حاوی ویتامین 

پرپشت کننده مژه

 

پیج فروش لوازم ارایشی عمده در تلگرام  .اینستاگرام لوازم ارایشی فانتزی عمده.

 

                                                                      نرم کننده موثر موهای خشک و وز . اینستاگرام    

WhatsApp Icon