فروش عمده لوازم آرایشی

شامپو و ماسک مو عمده پروتئین برزیلی کراتین و فاقد سولفات

ماسک و شامپو هزار میل، بدون سولفات ، مناسب انواع مو ، ضد موخوره، ضد خشکی ، ضد وزی ،
590000
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

شامپو و ماسک مو عمده پروتئین برزیلی کراتین و فاقد سولفات :

یک ماسک و شامپو فاقد سولفات و پارابن ،مناسب انواع مو ، درمان موخوره، خشکی و وزی مو ، سازگار با انواع مو سر .

شامپو و ماسک پروتئین برزیلی بدون سولفات برای موهای رنگ شده، کراتین شده و آسیب دیده بسیار مناسب می باشد. فرمولاسیون این محصول چربی پوست سر و مو را متعادل می کند.در فرمولاسیون این شامپو و ماسک از کراتین، آرگان خالص، کلاژن و جوجوبا استفاده شده است. این ترکیبات بی نظیر به احیای دوباره موهای آسیب دیده کمک می کنند و با ترمیم شکستگی موها، موهای شما ابریشمی و صاف می شوند. این شامپو و ماسک تغذیه لازم را به موهای شما می رساند و با تقویت ریشه مو از ریزش موهای شما جلوگیری می کند.

با کراتین موجود در این شامپو و ماسک موهای صاف و خوش حالتی خواهید داشت. چرا که موهای ما بر اثر عوامل محیطی و تغذیه نامناسب مخصوصا کراتینه و رنگ کردن مکرر ممکن است شادابی و طراوت خود را از دست بدهند.

به دلیل فاقد سولفات بودن گزینه مناسبی به‌عنوان شامپو و ماسک بعد از کراتین بوده که موجب افزایش دوام و ماندگاری کراتین مو می‌شود. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد محصول این است که رطوبت موهای شما را حفظ نموده و از خشکی مو جلوگیری می‌کند.همچنین موهای شما بعد از رنگ کردن نیز احتیاج به مراقبت بیشتر از قبل دارند که یکی از آنها انتخاب شامپو و ماسک مخصوص می باشد.

ماسک موی صاف کننده قوی :

 

8796

 

شامپو و ماسک مو عمده پروتئین برزیلی کراتین و فاقد سولفات :

 

فروشگاه اینترنتی آجیگل وب سایتی انلاین جهت فروش عمده لوازم آرایشی بهداشتی  و های کپی ،دارای نماد اعتماد الکترونیک .

وارد کننده مستقیم و بدون واسطه محصولات آرایشی و بهداشتی از چین ،دبی ، و ترکیه ،نماینده فروش برند های معتبری چون مای،کامان،اوتی ،سینره،مرکز پخش انواع شامپو های خارجی  ،ایرانی نماینده برند سوپکس و شامپو پرژک .

برای مشاهده محصولات مشابه، و کسب مشاوره جهت خرید، اطلاع از جشنواره های فروش  و حراج ماهیانه می توانید ما را در شبکه های مجازی پیگیری نمایید:

 

پیج  محصولات مراقبتی و آرایشی عمده  .        کانال تلگرام پخش محصولات آرایشی بهداشتی عمده

WhatsApp Icon