فروش عمده لوازم آرایشی

دسته ها

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی

مشاهده به عنوانن جدول فهرست
مرتب سازی بر اساس
نمایش در هر صفحه

فروش عمده آرایشی عطر ادکلن | ادکلن اماراتی POLOقرمز عمده

ادکلن اماراتی رالف لورن پولو قرمز، ادکلنی مردانه،جذاب ،نوع رایحه ادکلن پولو قرمز تند و تلخ،در دسته بندی ادکلن های پرفروش شرقی ،مطابق سلیقه اکثر ایرانی های ،بسته بندی فانتزی،بهترین گزینه جهت کادو و هدیه ، این ادکلن امارات در سال 2013 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد. عطر ادکلن رالف لورن پولو قرمز رد-Ralph Lauren Polo Red عطری است مردانه و محرک. قیمت تک 345هزار تومان در صورت خرید دو عدد 275هزار تومان
از 275000

قیمت عمده اتو مو لیز اصل | فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی در حراج

اتو موی حرفه ای لیز ، جنس بدنه نانو تیتانیوم با روکش سنگ تورمالین یکی از بهترین موارد برای مراکز کراتین ،سالن های ارایشی ،کراتین کارهای عزیز و استفاده های شخصی، دارای نمایشگر دیجیتالی،درجه حرارت 250درجه ،سیم چرخشی به طول دومتر،کیفیت فوق العاده حرفه ای ،صاف کننده حرفه ای،
2900000 2790000

لیست قیمت عمده محصولات بیوآکوا | فوم هیالورونیک اسید

فوم شستشو ha بیوآکوا ، حاوی هیالورونیک اسید ، مناسب شستشوی صوزت ، پاک کننده آرایشی ، الودگی های روزانه ، درمان لک ، و ناهنجاری های پوستی ، ابرسان ، مرطوب کننده ، لیفت کننده ، 100میل ،مناسب انواع پوست و پوست های حساس اورجینال ، انقضا2025
56000

ریمل vox مدل ULTRA | خرید عمده ریمل

ریمل پوکه فلزی دایسل ضدآب و استخری حجم دهنده و بلندکننده مژه بدون ریزش و پخش شدن زیرچشم ماندگاری 72 ساعته تحت هرشرایطی گارانتی کیفیت حداقل سفارش ۶ عدد قیمت پخش ۶۹/۰۰۰ تومان
95000

خرید عمده ریمل رومنس های کپی

ریمل حجم دهنده و بلند کننده،مناسب ارایشی روزانه و حرفه ای ، بدون حساسیت و ریزش، پرفروش ترین ریمل فروشگاه
58000

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی  :

فروش عمده و تک لوازم آرایشی آجیگل  | فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی  :

بله، ما به عنوان شرکتی که در زمینه فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کنیم، می‌توانیم به شما کمک کنیم،تا بتوانید کسب و کار خود را راه اندازی نمایید و به درامدی سرشار از سود ای عالی برسید برای ادامه راه میتوانید ما را در اینستاگرام فالو نمایید صفحه اینستگرام آرایشی عده اجیگل.

 

پخش عمده آرایشی اینستا

 

 

لوازم آرایشی و بهداشتی از محصولاتی هستند که همیشه درخواست زیادی دارند و با توجه به اینکه ما محصولات با کیفیت و قیمت مناسبی ارائه می‌دهیم، می‌توانیم به شما کمک کنیم تا کسب و کار خود را رونق بخشید.

 

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی    یکی از پر درآمدترین و پرطرفدارترین صنایع در دنیاست. با توجه به این که هر روزه نیاز به محصولات آرایشی بهداشتی در جامعه بیشتر می‌شود، فروشندگان عمده می‌توانند در بازار رقابت کنند و سود قابل توجهی را کسب کنند. 

یکی از مزایایفروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی  ، قیمت پایین تر در مقایسه با خرده فروشی است. با خرید به صورت عمده، فروشنده می‌تواند به تخفیفات ویژه دست پیدا کند و در نتیجه، محصولات را با قیمت پایین‌تری به خریداران خود عرضه کند. 

علاوه بر این، فروش عمده آرایشی می‌تواند به کاهش هزینه‌های حمل و نقل کمک کند. با خرید به صورت عمده، می‌توان محصولات را در یک بار حمل و نقل ارسال کرد و در نتیجه هزینه حمل و نقل را کاهش داد. 

با توجه به این که محصولات آرایشی بهداشتی عمده  یکی از محصولاتی هستند که همیشه درخواست بالایی دارند، فروش عمده می‌تواند به فروشندگان کمک کند تا موجودی خود را در کمترین زمان ممکن به پایین‌ترین حد ممکن برسانند. 

در نتیجه، فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی   یک فرصت پرسود برای فروشندگان است. با توجه به اینکه این صنعت همیشه در حال رشد است، فروشندگان عمده می‌توانند در بازار رقابت کنند و به راحتی سود قابل توجهی را کسب کنند.

 

 
8329
 

آرایشی عمده آجیگل مرکز پخش عمده انواع لوازم آرایشی:

فروش عمده کرم پودر :

وارد کننده کرم پودر های صورت در برند های متفاوت آرایشی از چین،ترکیه،و اروپا نماینده مستقیم پخش محصولات نوت در بازار بزرگ تهران.

کرم پودر نوت یکی از محبوب ترین کرم های آرایشی روزانه و کرم گریم صورت در میان خانوم های ایرانی می باشد.

برای مشاهده لیست قیمت عمده کرم پودر های صورت اینجا را کلیک کنید.

لینک کرم پودر نوت با قیمت عمده در آرایشی آجیگل (مرکز فروش عمده لوازم آرایشی)

 

 

وب سایت حراج عمده لوازم آرایشی:

آرایشی عمده و ارزان آجیگل تنها یک مرکز تخصصی برای فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی  نمی باشد ما علاوه بر پخش لوازم آرایشی ، آموزش و مشاوره رایگان قبل از خرید نیز داریم برای ارتباط با کارشناسان فروش اینجا را کلیک کنید، آرایشی آجیگل  یک وب سایت همیشه در دسترس است برای خانم‌ها و آقایانی که قصد  راه اندازی فروشگاه اینترنی ،انلاین شاپ و یک گالری آرایشی را دارند خرید محصولاتی عالی و اورجینال و ارزان از آجیگل را امتحان کنید.

قیمت ارزان ارسال سریع و اطلاعات کامل در خصوص محصول  همیشه سرلوحه شعارهای آرایشی عمده آجیگل بوده  و ما در این مجموعه تمامی تلاشمان این است که شما به عنوان یک  خریدار عمده لوازم آرایشی  بتوانید با اطلاعات کامل از طیف گسترده‌ای از محصولات بازار، مواجه شوید و در نهایت با اطمینان خرید خود را از ما انجام دهید آجیگل مرکز فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی  در بازار بزرگ تهران.

 البته این‌همه ماجرا نیست؛ شما امروزه به‌عنوان مشتری فروشگاه آنلاین، به‌خوبی می‌دانید که تحویل  کالا در مدت زمان کوتاه درب منزل حق ارجاع کالا با توجه به شرایط درج شده مانند عدم تطابق محصول خریداری شده با محصولی که انتخاب شما بوده  و همین‌طور گارانتی قیمت و کیفیت، از ویژگی‌های اصلی هر فروشگاه اینترنتی  آجیگل ( فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی) محسوب می‌شود.

 

فروش عمده و تک لوازم آرایشی آجیگل  | فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی :

 

فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی در ایران در بسیاری از شهرها انجام می‌شود. برخی از این فروشگاه‌ها دارای نمایندگی معتبر و برندهای معتبر هستند و برخی دیگر ممکن است تنها فروشنده محصولات غیر معتبر باشند. اگر شما به دنبال فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی هستید، بهترین راه برای پیدا کردن یک تامین کننده قابل اعتماد و با کیفیت در این زمینه، مراجعه به نمایشگاه‌های تجاری و بازارچه‌های متخصص است. شما همچنین می‌توانید از طریق وب‌سایت‌های عرضه کنندگان عمده لوازم آرایشی و بهداشتی نیز به خرید عمده دست پیدا کنید. ولی قبل از خرید مطمئن شوید که تأییدیه‌های بهداشتی محصولات را دارند و همچنین برندهای مورد علاقه‌تان را مقایسه کنید و با برندهای معتبر همکاری کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این محصول میتوانید با شماره 09193087108 تماس بگیرید

و یا از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید.

کانال عمده فروشی لوازم ارایشی عمده و فاتزی آجیگل  . عمده فروشی لوازم ارایشی فانتزی در  اینستاگرام .

بزر

 

WhatsApp Icon