فروش عمده لوازم آرایشی

قرص کوکونات کلاژن عمده|پخش محصولات جوانسازی پوست

به زبان عامیاه بعد از 25سالگی برای هر انسانی کپسول کوکونات کلاژه یک چیز عادیه چون کلاژت سازی بدن مسیر نزولی طی میکنه، این یعنی به مرور زمان پوست شل میشه، چروک زیاد میشه ، پیری میاد سراق مون برای کنترل این روند و جوانی طولانی کپسول کوکونات کلاژن بهترین و بروز ترین محصول پیشنهادی ماست
1900000
حداقل سفارش 2
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

قرص کوکونات کلاژن عمده|پخش محصولات جوانسازی پوست :

 

کپسول نارگیل و کلاژن مکمل زیبایی و جوانی ،محصولی ویژه  با فرمول ماسیون خاص ، حاوی ترکیبی منحصر به فرد که شامل روغن نارگیل، کلاژن و ویتامین سی  است کنترل کننه روند پیری کاهش دهنده علائم پیری پوست .

کپسول های نارگیل و کلاژن ما که پرفروش ترین محصولات زیبایی و مراقبت از پوست  هستند، ترکیبی متخصص از روغن نارگیل، کلاژن هیدرولیز شده و ویتامین C هستند. از سن 25 سالگی، توانایی طبیعی ما برای ساخت کلاژن شروع به کاهش می کند. این مکمل های با کیفیت بالا راهی مناسب برای بالا بردن سطح خود از درون هستند.

بهترین برند مراقبت از پوست خارجی :

همیشه محصولات مراقبت از پوست یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین محصولات زیبایی بین خانوم ها بود در این راستا قیمت بسیار بالا در بعضی مواقع انسان را به این فکر وا میدارد نکند که با این مبلغ و هزینه اجناس فیک و تقلبی بخریم ::هزینه زیاد مهم نیست خطر سلامتی در بعضی موارد می تواند ضرر هایی جبران ناپذیر بزند به انسان بزند،بهتر است از سایت هایی محصولات فیشیال پوست و جوان سازی را بخریم که هم فروش حضوری دارند و هم نماد اعتماد الکترونیک آرایشی عمده اجیگل وارد کننده انواع محصولاتن مراقبت از پوست و فیشیال

 

 

8800

پخش ادکلن عمده به قیمت بانه | باکارات قرمز30میل :

 

فروشگاه اینترنتی آجیگل وب سایتی انلاین جهت فروش عمده لوازم آرایشی بهداشتی  و های کپی ،دارای نماد اعتماد الکترونیک .

وارد کننده مستقیم و بدون واسطه محصولات آرایشی و بهداشتی از چین ،دبی ، و ترکیه ،نماینده فروش برند های معتبری چون مای،کامان،اوتی ،سینره،مرکز پخش انواع شامپو های خارجی  ،ایرانی نماینده برند سوپکس و شامپو پرژک .

برای مشاهده محصولات مشابه، و کسب مشاوره جهت خرید، اطلاع از جشنواره های فروش  و حراج ماهیانه می توانید ما را در شبکه های مجازی پیگیری نمایید:

 

پیج محصولات آرایشی عمده و فانتزی آجیگل در اینستاگرام .        کانال تلگرام پخش محصولات آرایشی بهداشتی عمده

WhatsApp Icon