فروش عمده لوازم آرایشی

قیمت خرید عمده بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی مناسب داروخانه

ضد آفتاب داروخانه ای .دارای سیب سلامت . ضد افتابی مناسب انواع پوست صورت رنگ بندی بژ طبیعی دارای فرمولاسیون سبک .
45000
حداقل سفارش 24
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

:قیمت خرید عمده بهترین کرم ضد آفتاب ایرانی مناسب داروخانه

پخش آرایشی بداشتی آجیگل :

ضد آفتاب یکی از محصولاتی است که برای محافظت از پوست در برابر اشعه های مضر نور خورشید طراحی شده است. این محصولات شامل انواع مختلفی از لوازم آرایشی و بهداشتی می شوند که از جمله آن ها می توان به کرم، ژل، پودر و اسپری ضد آفتاب اشاره کرد. در این مقاله به بررسی اهمیت استفاده از ضد آفتاب، اجزای آن و نحوه استفاده از آن پرداخته خواهد شد.

8364

 :اهمیت استفاده از ضد آفتاب

استفاده از ضد آفتاب بسیار مهم است به دلیل اینکه اشعه مضر نور خورشید می توانند برای پوست آسیب های جدی ایجاد کنند. تحقیقات نشان می دهند که افرادی که برای مدت طولانی در معرض نور خورشید بوده اند، با بیماری های پوستی مانند سرطان پوست مواجه هستند. با استفاده از ضد آفتاب، پوست محافظت می شود و خطر ابتلا به این بیماری ها به شدت کاهش می یابد.

 اجزای و فرمولاسیون  ضد آفتاب :

ترکیبات مختلفی در ضد آفتاب ها وجود دارد که هر یک از آن ها برای محافظت از پوست مفید هستند. برخی از این ترکیبات عبارتند از:

- اکسید روی: که پوست را از اشعه های خورشیدی محافظت می کند.
- اوکتیسالات: که پوست را از اشعه های  یو وی آ و  یو وی بی محافظت می کند.
- آووبنزون: که پوست را از اشعه  یو وی بی  و  یو وی آ محافظت می کند.

: نحوه استفاده ازضد آفتاب

برای استفاده از ضد آفتاب، باید به تعلیمات روی بسته توجه کنید. برای مثال، باید قبل از خروج از خانه، حتماً از ضد آفتاب استفاده کنید. همچنین باید ضد آفتاب را هر چند ساعت یک بار مجدداً به پوست خود اعمال کنید تا محافظت پوستی برای مدت طولانی تری ادامه یابد.

:آرایشی عمده آجیگل مرکز خرید عمد د اتاب در بازار تهران

ی مضر نور خورشید محافظت شود و خطر ابتلا به بیماری های پوستی، از جمله سرطان پوست، به شدت کاهش یابد. بهترین راه برای استفاده از ضد آفتاب، رعایت دستورالعمل های روی بسته محصول است.

 

8365

 

 

 

لوازم آرایشی دخترانه فانتزی کیوت |ضد افتاب استیکی توز :

فروشگاه اینترنتی آجیگل وب سایتی انلاین جهت فروش عمده لوازم آرایشی بهداشتی  و های کپی ،دارای نماد اعتماد الکترونیک .

وارد کننده مستقیم و بدون واسطه محصولات آرایشی و بهداشتی از چین ،دبی ، و ترکیه ،نماینده فروش برند های معتبری چون مای،کامان،اوتی ،سینره.

برای مشاهده محصولات مشابه، و کسب مشاوره جهت خرید، اطلاع از جشنواره های فروش  و حراج ماهیانه می توانید ما را در شبکه های مجازی پیگیری نمایید:

 

پخش عمده لوازم آرایشی اورجینال اینستاگرام .        کانال کانال عمده فروشی لوازم ارایشی تهران  .       کانال تلگرام محصولات آرایشی 

 

WhatsApp Icon