فروش عمده لوازم آرایشی

قیمت خرید عمده مژه ریسه ای فیشر | مژه ریسه ای عمده

آجیگل وارد کننده مژه فیشر اورجینال ،دارای ۴سایز پرفروش ، بدون گره، ابریشمی ، ،فیشر کامل پیتاژ دار ، رنگ مشکی ، ظاهری کاملا طبیعی ، فر ثابت،استایل D ، موجود در شماره 10،12،14،16،هر باند 50 ریسه،
900000
حداقل سفارش 30
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

قیمت خرید عمده مژه ریسه ای فیشر | مژه ریسه ای عمده :

آرایشی عمده آجیگل وارد کننده  مژه ریسه ای برند فیشر از دبی .

 

قیمت هر باند مژه فیشر یک ملیون  صد هزار تومان که شامل 50ریسه می باشد.

حداقل خرید مژه کاشت فیشر  30 باند در شماره 10،12،14،16.

ارسال به سراسر ایران ،(پست،تیپاکس،چاپار) .

دارای نماد اعتمادالکترونیک و کجوز فعالیت اینترنتی.

امکان خرید حضوری نیز برای شما فراهم است.

شماره تماس مدیریت  09126756602.

شماره  واتس اپ 09193087108

پخش کننده و وارد کننده مژه ریسه ای فیشر

قیمت عمده مژه فیشر :

از آنجایی که مژه‌های فیشر یکی از محبوب‌ترین نوع مژه‌های مصنوعی هستند، بسیاری از فروشندگان محصولات کاشت مژه و ابرو که مجموعه محصولات زیادی ارائه می‌دهند، همیشه بدنبال خرید عمده مژه فیشر با قیمتی ارزان تر از همه جا هستند آرایشی عمده آجیگل مدتی است که  این نوع مژه‌ه را در لیست محصولات خود قرار داده، همچنین، قیمت مژه‌های فیشر در وب سایت تخصصی پخش آرایشی اجیگل بر اساس قیمت پخش نرخ گذاری شده..

برای خرید عمده مژه‌های فیشر، بهتر است از فروشندگان عمده مجاز و معتبر خرید کنید. با این حال، قبل از خرید، بهتر است قیمت‌های مختلفی را از فروشندگان مختلف بگیرید و با یکدیگر مقایسه کنید. همچنین، در نظر داشته باشید که برخی فروشندگان تخفیفاتی برای خرید عمده ارائه می‌دهند. در نتیجه، برای کسب اطلاعات بیشتر، بهتر است با فروشندگان مختلف تماس بگیرید و قیمت‌ها را مقایسه کنید.

در نهایت، قیمت عمده مژه‌های فیشر بستگی به متغیرهایی دارد که در بالا ذکر شدند. به همین دلیل، برای دانستن قیمت دقیق، بهتر است با فروشندگان مختلف تماس بگیرید و قیمت‌ها را مقایسه کنید شماره تماس مدیر فروش مستقیم مژه کاشت فیشر 09193087108 همچنین روی همین شماره ایدی واتس اپ ادمین ما نیز در خئمت شماست..

آموزش کاشت مژه فیشر :

اگر می خواهید از مژه  کاشت برند فیشر برای کاشت استفاده کنید اولین و بهترین پیشنهاد استفاده از یک متخصص زیبایی و یک سالن زیبایی معتبر می باشد  باید بدانید که روش کاشت و چسباندن آن فرقی با مژه های معمولی ندارد، به رایحتی میتوانید با یک پنس بافت های مژه فیشر را از ریسه جدا و به مژه ها چسب دهید  برای مشاهده فیلم آموزش کاشت مژه فیشر اینجا را کلیک کنید.

 

 

مراحل کاشت مژه فیشر :

  • مژه های خود را بشویید.
  • مژه فیشر را از ریسه جدا کرده به چسب آغشته کنید و به بن مژه خود بچسبانید.
  • کمی موچین را بر روی محل مورد نظر قرار دهید تا اطمینان حاصل کنید که مژه چسبیده است.

 

 

قیمت خرید عمده مژه ریسه ای فیشر | مژه ریسه ای عمده :

عمده فروشی مژه در تهران :

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این محصول میتوانید با شماره 09193087108 تماس بگیرید و یا از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید.

کانال تلگرام خرید عمده لوازم آرایشی با قیمت  . عمده فروشی محصولات آرایشی در اینستاگرام 

 
WhatsApp Icon