فروش عمده لوازم آرایشی

لاک آینه ای |لاک آینه ای هدا بیوتی

مشخصات لاک ناخن کروم نام محصول : لاک کروم ، لاک آینه ای مدل : آینه ای و درخشان بسیار درخشنده، شیک و جذاب و پرفروش با کیفیت و ماندگاری بالا بر روی ناخن بدون هیچ گونه افت کیفیت پاک کردن راحت و سریع با استفاده از حلال لاک پاک کن
21000
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

پخش عمده لاک ناخن آینه ای :

لوازم آی فانتزی عمده.

لاک آینه ای که به نام لاک کروم نیز شناخته میشود یکی از پرفروش ترین لاک های مصرفی در بازار ایران می باشد، امروزه طراحی و دیزاین ناخن در میان خانوم ها طرفدار زیادی پیدا کرده ، به گونه ای که برای هر فصل ،استایل و سلیقه میتوان یک رنگ و طراحی خاصی را پیشنهاد داد. اگر دوست داریدکه ناخن های شما همیشه خوش رنگ و درخشان باشد حتما از لاک ناخن آینه ای استفاده کنید.خرید اینترنتی لاک آینه ای.

لاک کروم موجود در فروشگاه اینترنتی آجی گل از اخرین تکنولوژی ساخت لاک دست بهره میبرد در این مدل لاک دیگر نیازی به استفاده از پودر کروم نمی باشد لاک آینه ای که ما به شما معرفی میکنیم  با حالتی براق و مانند لاک های معمولی استفاده میشود.

 

لا

 :طرز زدن لاک آینه ای 

شاید اگر به شما بگوییم  دیگر نیازی به استفاده از مانیکور ،پودر کروم و لاک بیس  ندارید و حتی بدون نیاز به آرایشگر هم میتوانید ناخن هایتان را آینه ای کنید باورتان نشود ،شاید باورتان نشود که طرز استفاده از لاک کروم بسیار راحت می باشد،  با مدل های جدید لاک کروم موجود در فروشگاه آجی گل میتوانید  به راحتی از لاک کروم استفاده کنید ، طرز زدن لاک کروم  مانند لاک های معمولی می باشد  هیچ تفاتی ندارد ،تنها تفاوت در نوع لاک می باشد .که ما این نوع لاک را با کمترین قیمت به صورت عمده و تک به فروش می رسانیم.

 

اگر بدنبال رنگ لاک زیبا و پرفروش می باشید ما به شما لاک آینه ای قرمز و لاک آینه ای طلایی را معرفی میکنیم این دو رنگ بسیار زیبا می باشند . برای دریافت قیمت لاک آینه ای هدابیوتی در قسمت تماس با ما میتوانید شماره های مدیران فروش را دریافت و با ما تماس بگیرید. خرید اینترنتی لاک آینه ای از فروشگاه اینترنتی آجی گل .

طراحی ناخن با لاک کروم و ایجاد حالت آینه ای بر روی ناخن ها در بسیاری سالن های مخصوص طراحی و دیزاین ناخن انجام می شود. برای این کار معمولا از لاک ژل و پودر کروم استفاده می شود. شما می توانید مراحل طراحی ناخن با پودر کروم را در لینک زیر مشاهده کنید،لاک آینه ای قرمز و لاک آینه ای طلایی یکی جز پرفروش ترین رنگ های لاک کروم می باشند

لاک  

لاک کروم در تنوع رنگی بسیار بالای نقره ای، سفید، مشکی، طلایی و… تولید و به بازار عرضه شده است فروشگاه اینترنتی آجی گل مرکز فروش عمده لاک آینه ای برای خرید عمده لاک کروم و دریافت قیمت لاک آینه ای میتوانید با شماره 09193087108 تماس حاصل فرمایید.

همچنین لاک آینه ای دارای  ماندگاری و کیفیت بسیار بالایی نیز می باشد .لاک آینه ای ناخن به شما این امکان را می دهد با صرف کمترین هزینه و در سریعترین زمان ممکن ناخن های خود را درخشنده و آیینه ای کنید. این لاک ناخن کروم بعد از استفاده به هیچ عنوان تغییر حالت و یا تغییر رنگ نخواهد داد و به مانند دیگر محصولات مشابه خود براحتی و تنها با استفاده از لاک پاک کن ها قابل پاک کردن میباشد، طرز زدن لاک آینه ای  را در یوتیوب فروشگاه آجی گل به صورت بصری تماشا کنید لینک یوتیوب فروشگاه ،خرید اینترنتی لاک آینه ای از فروشگاه اینترنتی آجی گل

 

فروش عمده لاک محصولات آرایشی :

 

فروش عمده محصولات آرایشی و بهداشتی و لاک آینه ای به صورت اینترنتی در فروشگاه اینترنتی آجی گل ، ما توانسته اینم  با صداقت در عمل و فراهم کردن خریدی مطمئن  به عنوان یک برند خود را در زمینه فروش اینترنتی لوازم آرایشی به همگان معرفی کنیم ، آجی گل جز اولین وب سایت های خرید عمده لوازم آرایشی در ایران است در این راستا با با حذف واسطه ها محصولات آرایشی را با کمترین قیمت و بهترین کیفیت درب منزل شما تحویل میدهیم.هزینه ارسال بالای پنصد هزار تومان کاملا رایگان و زیر این قیمت فقط 15هزار تومان می باشد.خرید عمده لوازم آرایشی از فروشگاه آجی گل همراه با مشاوره رایگان. کانال تلگرام محصولات آرایشی ارزان قیمت آجی گل . خرید عمده لاک آینه ای زیر قیمت بازار .

 

قیمت لاک آینه ای :

 

قیمت لاک آینه ای  در فروشگاه اینترنتی آجی گل بر حسب فروش عمده قیمت گذاری شده ،این قیمت ها تا حدا الامکان پایین تر از قیمت لاک آینه ای در بازار می باشد و در جین 24تایی به مشتری تحویل داده می شود ، برای دریافت قیمت لاک آینه ای به صورت تک می توانید با شماره 09193087108تماس حاصل فرمایید.همچنین میتوانید به راحتی از طریقه همین صفحه  خرید اینترنتی لاک آینه ای را انجام دهید .

پخش لاک آینه ای هدا 

فروش عمده محصولات آرایشی :

 

خریدعمده لوازم آرایشی همیشه جز ترند های برتر گوگل بوده این به این معنا می باشد که کاربران زیادی نتایج جستجوی خود را به خریدعمده لوازم آرایشی محدود نمو ده اند،در همین راستا بود که مدیران فروشگاه اینترنتی آجی گل تصمیم گرفتند بعد از راه اندازی نمایندگی محصولات آرایشی مک در منوچهری اقدام به واردات مستقیم محصولات آرایشی و بهداشتی نمایند ، فروش عمده لوازم آرایشی در بازار تهران بدون واسطه یکی از چندین فعالیت های ما می باشد ، شما به عنوان یک کاربر و فروشنده لوازم آرایشی ارزان قیمت میتوانید از وب سایت ما دیدن کنید و محصولات آرایشی ارزان قیمت ما را با کمترین هزینه درب منزل خود تحویل بگیرید،فروش عمده لوازم آرایشی ارزان قیمت تخصص ما می باشد.

لینک کانال تلگرام محصولات آرایشی ارزان قیمت .

خرید اینترنتی لاک آینه ای :

خرید اینترنتی لاک آینه ای از فروشگاه اینترنتی آجی گل

 

پخش عمده محصولات آرایشی و بهداشتی آجیگل :

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این محصول میتوانید با شماره 09193087108 تماس بگیرید و یا از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید.

کانال تلگرام خرید عمده لوازم آرایشی با قیمت  . پیج فروش عمده لاک ناخن اجیگل در اینستاگرام .

 

                                    اینستاتلگرام ارایشی

         

 

WhatsApp Icon