فروش عمده لوازم آرایشی

لاک گلیتری شنی هدا بیوتی (لاک ناخن شنی)

دارای کیفیت و ماندگاری عالی دارای 12 رنگ متنوع خشک شدن سریع قابلیت پاک کردن راحت و سریع حجم مناسب فرچه حجیم و نرم دارای قیمتی مناسب و مقرون به صرفه
17500
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

خرید عمده لوازم آرایشی در بازار تهران :

 

 ( لاک گلیتری ( لاک الماسی

 

فروشگاه اینترنتی آجی گل مرکز فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی در بازار تهران جز یکی از اولین شرکت های وارد  کننده لاک الماسی بوده است این محصول با فروش بی سابقه ای نسبت به لاک های آینه ای و معمولی توانست در مدت زمان کوتاهی خود را به عنوان یک لاک درجه یک و حرفه ای معرفی کند .

 

 لاک الماسی چیست :

 

لاک گلیتری

لاک ناخن الماسی در ابتدا توسط یک جواهر ساز معروف کره ای مورد استفاده قرار گرفت این جواهر ساز برای تبلیغ انگشترو محصولات خود به این فکر افتاد که یک لاک ناخن سه بعدی یا لاک ناخن الماسی طراحی کند تا بتواند تاثیر بیشتری بر روی مخاطبین خود داشته باشد ،

لاک الماسی

لاک گلیتری یکی از زیباترین و پرفروش ترین لاک های این روز های بازار ایران می باشد برای خرید لاک الماسی می توانید با شماره 09193087108تماس حاصل فرمایید.

لاک آینه ای ، لاک کروم

 

 

لاک الماسی 

 

طراحی ناخن با لاک الماسی به شما این امکان ویژه را میدهد تا بتوانید بی نهایت طرح و شکل بر روی ناخن خود ایجاد کنید ،دیگر برای ایکه ناخن های زیبا و حرفه ای داشته باشید نیاز به صرف هزینه و وقت زیاد نیست کافی است از لاک شنی و یا الماسی استفاده کنید ، لاک ناخن شنی دارای  رنگ بندی متنوع و ماندگاری طولانی می باشد.

 

برس لاک های الماسی به گونه ای طراحی شده که با یک بار کشیدن بر روی سطح ناخن تمامی آن را  پوشش میدهد این محصول ترکیبی از لاک آینه ای و دره های ریز می باشد که اولین بار توسط کمپانی های معروف جواهر سازی برای تبلیغات انگشتر مورد استفاده قرار می گرفت .

 

 

لاک الماسی محصولی جدید و مطابق سلیقه امروز ارایشگران حرفه ای ، برای خرید لاک الماسی و لاک آینه ای به صورت عمده و همچنین زیر قیمت بازار تهران با ما تماس بگیرید شرکت اجی گل تنها نماینده انحصاری پخش عمده لاک الماسی و لاک آینه ای در ایران 

برای دیدن نمونه بیشتر محصولات می توانید وارد کانال تلگرام خرید عمده لوازم آرایشی و همچنین صفحه اینستاگرام پخش لوازم آرایشی ما شوید ::

 

 

 لاک اکلیلی یا شنی Huda Beauty

 

لاک الماسی لاک شنی هدا بیوتی دارای ماندگاری بسیار بالایی می باشد .

لاک الماسی هدا بیوتی از 24 رنگ جور تشکیل شده.

این محصول سریع خشک می شود.

 .

قیمت لاک هدی بیوتی

 

خرید  لاک الماسی هدی بیوتی در قیمت مناسب از مواردی است که بسیاری از مشتریان بدان توجه بسیاری دارند ولی در عین حال کیفیت و اورجینال بودن نیز اهمیت زیادی را دارد. قیمت  لاک هدی بیوتی بسیار مناسب است و به راحتی از پیراکده قابل سفارش است.

 

 فروشگاه اینترنتی آجی گل مرکز فروش عمده محصولات آرایشی ،لاک آینه ای

 

 

     کانال فروش لوازم آرایشی فانتزی اجی گل در اینستا گرام     کانال تلگرامرفروش عمده محصولات آرایشی اجی گل:

 

                

 

WhatsApp Icon