فروش عمده لوازم آرایشی

مدا د مشکیbell | پخش عمده آرایشی اصل

حاوی رنگدانه های خالص مشکی دارای گلیسیرین و روغن جوجوبا و ویتامین E مناسب استفاده در داخل چشم و بیرون چشم نوک بسیار نرم بادوام در طول روز
6500
حداقل سفارش 12
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

:مداد چشم مشکی بل 

مداد چشم بل BELL، یک محصول نرم و روان برای ایجاد خط چشم داخل چشم است. مقاوم در برابر تعریق است. به هیچ عنوان بر روی پلک ها پخش نمی گردد و ایجاد لک  نمی کند. از این محصول به راحتی می توانید در داخل چشم نیز استفاده کنید.

 فروش عمده لوازم آرایشی و بهداشتی :

این محصول برای انواع پوست‌ و حتی چشم‌های حساس، مناسب می‌باشد.با استفاده از مداد چشم بل، بدون نگرانی از پخش شدن مداد در اطراف چشم، به راحتی خط چشمی بسیار مشکی و بادوام خواهید داشت. این محصول چشمان شما را برجسته می سازد و حالتی دلپذیر به آن خواهد بخشید.برای خانم هایی که خواهان مداد چشمی جذاب و ماندگار هستند، پیشنهاد می شود.

نحوه استفاده :

مداد چشم را در قسمت داخلی پلک از قسمت داخلی به قسمت بیرونی بکشید. بعد از استفاده، درب مداد را ببندید تا همیشه نرم و منعطف باقی بماند.

 

 

 

 

آجیگل وب سایتی جهت خرید فروش عمده و تک لوازم آرایشی   :

ماهتیکا فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن ارزان  ، تمامی محصولات وب سایت  با قیمت عمده و امکان خرید به کمترین تعداد برای شما قیمت گذاری شده همچنین جهت کسب مشاوره جهت خرید و همچنین اطلاع از آخرین جشنواره های فروش می توانید ما را در شبکه های مجازی پیگیری نمایید:

اینستا گرام لوازم آرایشی عمده و فانتزی .        کانال فروش عمده لاک و لوازم آرایشی  .      پیج فروش لوازم ارایشی عمده  ماروبیکا

 

WhatsApp Icon