فروش عمده لوازم آرایشی

نمایندگی برند اسنس ژل فیکس ابرو اسنس پخش آرایشی

ژل فیکس و تقویت مژه ابرو، محصولی از برند اسنس ، ضد آب ماندگاری طولانی بدون لک و سفیدک ،تولید کشور آلمان، تحت مجوز تحادیه اروپا،بدون سفیدک و احساس سنگینی،
295000
حداقل سفارش 3
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

نمایندگی برند اسنس ژل فیکس ابرو اسنس پخش آرایشی :

 

با استفاده از ژل فیکس ابرو اسنس مدل Fix It like a boss با ابروهای نامرتب خداحافظی کنید و به قوس های براق و پیچیده سلام کنید! فرمولاسیون این ژل فیکس با خشک شدن سریع و فوق العاده قوی حتی سرسخت ترین موها را در تمام طول روز سر جای خود نگه می دارد و بدون مراجعه به آرایشگاه، ظاهری لمینیت ابرو به شما می دهد. این ژل ضدآب که با پانتنول آغشته شده است، نه تنها موها را شکل می دهد و جدا می کند، بلکه موها را در جای خود صاف می کند تا ظاهری بی عیب و نقص داشته باشد.

نحوه مصرف:

پس از مرتب کردن ابروها، ژل فیکس ابرو را در امتداد قوس طبیعی ابرو با حرکاتی کوتاه و رو به بالا بمالید، شکل دهید، جدا کنید و ظاهر خود را تغییر دهید.

9946

نمایندگی برند اسنس ژل فیکس ابرو اسنس پخش آرایشی :

 

 

فروشگاه اینترنتی آجیگل وب سایتی انلاین جهت فروش عمده لوازم آرایشی بهداشتی  و های کپی ،دارای نماد اعتماد الکترونیک .

وارد کننده مستقیم و بدون واسطه محصولات آرایشی و بهداشتی از چین ،دبی ، و ترکیه ،نماینده فروش برند های معتبری چون مای،کامان،اوتی ،سینره،مرکز پخش انواع شامپو های خارجی  ،ایرانی نماینده برند سوپکس و شامپو پرژک .

برای مشاهده محصولات مشابه، و کسب مشاوره جهت خرید، اطلاع از جشنواره های فروش  و حراج ماهیانه می توانید ما را در شبکه های مجازی پیگیری نمایید:

 

پیج اینستاگرام محصولات آرایشی عمده و فانتزی  .        کانال تلگرام پخش محصولات آرایشی بهداشتی 

WhatsApp Icon