فروش عمده لوازم آرایشی

پنکک مک سری استودیو فیکس | نمایندگی محصولات آرایشی مک

پنکک مک اورجینال در نمایندگی محصولات آرایشی مک تهران پنکک مک مناسب انواع پوست صورت خرید عمده لوازم آرایشی
35000
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

mac studio fix  ،پنکک مک اورجینال سری استودیو فیکس:

 

 

پنکک مک اورجینال سری استودیو فیکس یکی از  پرفروش ترین پنکک های دنیا می باشد ، این محصول با پوشانندگی بسیار بالایی که دارد تمام عیوب پوست را می پوشاند و همچنین به راحتی جذب پوست شما می شود ، پنکک مک سری استودیو فیکس دارای یک بافت سبک و نرم است  و با خاصیت سیلسیم که در ترکیبات خود دارد چربی های چوست صورت شما را کنترل میکند و مانع از براق شدن پوست صورت می شود همچنین پنکک مک اصل موجب تنفس پوست صورت میشود و یکی از بهترین گزینه ها برای آرایش عروس و میکاپ رورانه می باشد.

 

خصوصیات پنکک مک اورجینال :

- پوشش دهی متوسط روبه بالا

پنکک مک اصل دارای پوشش دهی بالا و بافتی نرم می باشد همچنین بادارا بودن پودر تالک در ترکیباتش موجب تنفس پوست می شود این محصول خشک  است و بدون نیاز به مرطوب کننده و هیچ گونه احساس سنگینی بر روی پوست قرار میگیرد

شماره های پنکک مک :

رنگ بندی پنکک مک بسیار متنوع می باشد و مناسب انواع رنگ پوست است ، پنکک مک اورجینال سری استودیو فیکس از دوسری رنگ بندی تشکیل شده است .رنگ بندی پنکک مک در شاخه ان سی متعلق به رنگ بندی زرد و بژ طلایی می باشد همچنین رنگ بندی پنکک مک اصل شاخه ان دابلیو  دارای تناژ صورتی می باشد.

 

 پنکک مک اصل :

 

در قدم اولیه پرای تشخیص اینکه ایا پنکک مکی که خریداری کرده اید اصل می باشد یا خیر شما باید به قیمت آن توجه کنید قیمت پنکک مک اورجینال با مدل کپی آن بسیار تفاوت دارد و قیمت آن گران تر است .

در مرحله دوم برای تشخیص پنکک مک اصل از تقلبی حتما سعی کنید از یک فروشگاه معتبر محصول تان را خریداری کنید.

مرحله سوم تشخیص اصل بودن پنکک مک این است که با نصب یک نرم افزار بار کد اسکنر ، بارکد پنکک مک را  اسکن کنید ، بعد از اسکن بارکد محصول در گوگل و قسمت گوگل (گوگل فوتو)عکس محصولی که خریداری نمودید بالا می آید.

تشخیص محصولات مک اصل از تقلبی

یک نکته بسیار مهم  یک کد مخفی در زیر جعبه پنکک مک اصل است که همان کد باید زیر پنکک هم حک شده باشد.

پنکک مک اورجینال انتخاب سالن های زیبایی:

اکثر آرایشگران حرفه ای برای آرایش عروس سعی میکندد محصولات آرایشی را بکار ببرند که علاوه بر پوشش دهی صاف و یکدست عیوب پوست را نیز برطرف کند پنکک مک اورجینال به همراه کرم پودر مک اصل  با توجه به سابقه فروش ما در دنیای لوازم آرایشی یکی از بهترین گزینه ها برای آرایش عروس می باشد ، پنکیک مک اصلی همچنین دوام بسیار بالایی روی پوست دارد و  قابلی ماندگاری آن به بالای هفت ساعت می رسد اگر بعد از استفاده پنکک مک اصل از یک اسپره فیکساتور و یا پودر فیکساتور مک آرایش شما تا ساعت ها ثابت می ماند.

 

محصولات آرایشی مک اصل :

نمایندگی محصولات آرایشی مک در تهران یکی از بیشترین گزینه های سرچ شده در گوگل می باشد ، این بدان معنا می باشد   محصولات مک اورجینال بسیار در ایران طرفدار دارد و پرفروش می باشد ، متاسفانه مدتی است که اجناس های کپی در بازار زیاد شده و از نظر کمیت هیچ گونه تفاوتی با  محصولات مک اورجینال ندارند ، منظور نویسنده این پست از کمیت شکل ظاهری محصول می باشد .به عنوان مثال پنکک مک تقلبی از نظر ظاهری بسیار شبیه به پنکک مک اصل می باشد.

نمایندگی محصولات مک : 

فروشگاه اینترنتی آجی گل نماینده محصولات آرایشی مک در تهران توانسته با واردات مستقیم انواع  محصولات آرایشی مک اصلی و همچنین فروش عمده آن به فروشندگان در سراسر نقاط ایران این افتخار را کسب کند که خود را در جامعه فروشندگان لوازم آرایشی به عنوان یک برند و عرضه کننده محصولات آرایشی مک اصلی به همگان معرفی نماید.

نمایندگی محصولات آرایشی مک در ایران به هیچ صورتی وجود ندارد این یعنی که هر وارد کننده و یا هرشخصی می تواند با توجه به بودجه مالی خود از کشور های اروپایی و عربی لوازم آرایشی مک اصل را وارد کند اما یک نکته بسیار مهم و قابل توضیح این می باشد که شما به عنوان یک خریدار چگونه از اصل بودن محصولات مک خریداری شده اطمینان پیدا کنید ، به طور مثال چگونه از خرید یک پنکک مک اورجینال اطمینان پیدا کنیم ؟ این سوال بسیار مهم است که در پارا گراف بعدی حتما توضیح کاملی در خصوص ان به شما ارائه میدهیم

کد بهداشتی 

  • 1406219551761736

کانال تلگرام محصولات ارایشی مک اصلی و عمده:

WhatsApp Icon