فروش عمده لوازم آرایشی

پنکک وو vov

پنکک vov با قیمت ارزان و کارایی فوق العاده پوشش دهی بالا ماندگاری طولانی ارزان قیمت و پرفروش در شماره متوسط3
15000
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

پنکک وو ،پخش آرایشی اجی گل :

  

 

پنکک  وو  ارزان قیمت و با کیفیت  محصولی

با پوشش دهی بالا و دوام طولانی.

فروشگاه اینترنتی آجی گل مرکز فروش عمده لوازم آرایشی در ایران برای دیدن نمونه های بیشتر پنکک می توانید اینجارا کلیک کنید

 

پنکک آرایشی مارک وو

 

پنکک آرایشی یکی از پرکاربرد ترین محصولات در دنیای لوازم آرایشی می باشد که اصولا بیشتر خانوم ها در کیف آرایشی خود یک نمونه از این محصول را دارند ساختار پنکک صورت به صورد فشرده و پودری می باشد که با براش و یا پد مخصوص پنکک از آن استفاده می کنند ، حالتی پودری و جامد پنکک صورت موجب شده که به راحتی جای لک و جوش صورت را بپوشاند و آرایش را  بسیار صاف و یکدست نشان دهد و اصولا پنکک و کرم پودر را با هم استفاده می کنند بهتر است همیشه اول از کرم پودر استفاده کنید و سپس ازپنکک جولیتا، پنکک به تنهایی نیز مورد استفاده قرار میگیرد.

رنگ بندی پنکک وو:

 

 

اگر از آن دسته از خانوم هایی هستید که دارای پوست خشکی می باشد بهتر است قبل استفاده ازپنکک وو از یک مرطوب کننده و یا یک پرایمر زر ساز استفده کنید، ساختار جامد و پودری پنکک موجب میشو پوست صورت شما خشک شود و رطوبت خود را از دست بدهد قبل ان مقداری مرطوب کننده و یا پرایمر این مشکل را حل می کند و هم موجب میشود آرایش شما ثابت بملند و زیبا تر و طبیعی تر نشان داده شود.

خانوم هایی که دارای پوست چربی هستند اصلا نگران استفاده از پنکک نباشند زیراپنکک وو موجب کنترل چربی پوست صورتشان می شود و از براق شدن صورت نیز جلوگیری میکند همچنین پنکک وو جلوهای مات و ابریشمی به پوست صورت شما می بخشد.

در هنگام خرید پنکک به نکات زیر دقت کنید :

در اولین قدم سعی کنید رنگ پنکک مناسب پوست صورت شما باشد اصولا آرایشگران حرفه در هنگام رنگ پنکک پیشنهاد می کنند بهتر است رنگیک درجه روشن تر از پوست صورت باشد اما این برای آرایش های روزانه و معمولی کاربرد دارد اما برای آرایش های حرفه ای و یا گریم که قصد از آرایش تغییر رنگ پوستباشد پیشنهاد می شود حتما زا ارایشگر خود مشاوره بگیرید.

  سعی کنید قبل از استفاده پنکک یک مرطوب کننده استفاده کنید

 

پخش عمده محصولات آرایشی و بهداشتی آجیگل :

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این محصول میتوانید با شماره 09193087108 تماس بگیرید و یا از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید.

 

کانال تلگرام خرید عمده لوازم آرایشی با قیمت  .خرید عمده لوازم آرایشی اصل اینستاگرام

 

مجازی

      

WhatsApp Icon