فروش عمده لوازم آرایشی

کرم آبرسان سوپکس پمپی |نمایندگی محصولات سوپکس در تهران

کرم تخصصی آبرسان سوپکس .تامین رطوبت پوست.جلوگیری از خشکی پوست .250میل .مناسب پوست خشک و مرطوب .مناسب اقایان و خانوم ها.ضد جوش.در 3رایحه هلو آواکادو ،بلوبری ،دارای مجوز بهداشت شماره مجوز 50/18983،دانه ایهجده هزارو پانصد در صورت خرید بالای 36عدد دانه ای هفده هزارو هشتصد
قیمت قدیم: 30000
31000
حداقل سفارش 6
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

نمایندگی رسمی محصولات سوکس در بازار تهران:

کرم آبرسان دست و صورت سوپکس | Hydra Plus Soapex Cream

  • تحت لیسانس فرانسه
  • مناسب برای انواع پوست
  • دارای ویتامین E
  • مرطوب کننده
  • در 5 رایحه هلو،آلوئه ورا،بلوبری،آواکادو،زیتون
  • ارسال به صورت رندوم ( در حد امکان جور )

 

کرم تخصصی ابرسان سوپکس :

خرید و قیمت کرم آبرسان سوپکس پمپی |نمایندگی محصولات سوپکس در تهران | ترب 

کرم تخصصی آبرسان سوپکس با دارا بودن انتی اکسیدان های مفید ، روغن زیتون و ویتامین آ ،ب ،ث در ترکیبات خود  مانع خشکی و ترک پوست میشود ،همچنین کرم آبرسان پمپی سوپاکس با بهره گیری  ترکیباتی از جمله گلیسیرین و عصاره آلوورا و روغن اواکادو ، امگا۳و ۶ برای پوست صورت و دست بسیار مفید بوده که با افزایش ویژگی لیفتینگ پوست مانع از پیری زود رس آن می شود.

 

کرم ابرسان پمپی سوپکس یکی از پرفروش ترین برند های کرم آبرسان پمپی این روزهای بازار ایران می باشد .

 

 

کرم تخصصی ابرسان سوپاکس :

 

کرم آبرسان سوپکس برای انواع پوست خشک و مرطوب مناسب می باشد این محصول  با خاصیت ضدالتهابی که دارد از ایجاد جوش صورت بصورت کاملا حرفه ای جلوگیری می کند، همچنین کرم پمپی سوپکس سلول های مرده پوست را نرم کرده و از بین می برد.

 

رایحه های کرم آبرسان پمپی سوپکس :

 

کرم آبرسان سوپاکس  در رایحه ها متنوعی به بازار عرضه میشود که در این میان کرم آبرسان سوپکس الورا و کرم آبرسان سوپکس آواکادو ،بلوبری ،هلو جز پرفروش ترین ها میباشد.

کرم تخصصی آبرسان سوپاکس

 

چرا باید از کرم آبرسان سوپکس استفاده کنیم :

 

کرم تخصصی ابرسان سوپکس جز  معدود کرم پمپی ابرسان می باشد که خواص آنتی باکتریال و ضد قارچ دارد ، گلیسیرین کرم ابرسان سوپکس باعث از بین رفتن جوش های سر سیاه شده و همچنین موجب حفط رطوبت پوست میشود.

 

اینکه میگوییم کرم ابرسان سوپاکس هم مناسب پوست خشک و هم چرب میباشد به این علت است که این از پوست شما در برابر الودگی های محیطی و تغییرات اب و هوایی محافظت میکند .

 

 

نمایندگی فروش محصولات سوپکس :

 شرکت کفساز شرق تولید کننده محصولات ارایشی بهداشتی سوپکس در ایران می باشد  ، کرم تخصصی دست و صورت سوپکس و محصولات دیگر چون شیر پاکن سوپکس ،شامپو سوپکس ، توسط این شرکت و تحت لیسانس فرانسه در ایران تولید می شود ،فروشگاه اینترنتی اجیگل نماینده پخش محصولات سوپکس .

 

کرم تخصصی آبرسان سوپاکس بلوبری 

از کجا لوازم آرایشی عمده بخریم :

 

فروشگاه اینترنتی اجیگل اولین وب سایت تخصص پخش آرایشی ، و نمیانده فروش محصولات بهداشتی سوپکس  در ایران یکی از بهترین مکان ها برای خرید عمده لوازم آرایشی در بازار تهران می باشد. فروش عمده لوازم بهداشتی و آرایشی تخصص ماست .

  

سوالات کاربران گرامی در خصوص کرم تخصصی آبرسان سوپکس  : 

پوست دست و صورتم به شدت خشک شده ...در این در میوه زیاد مصرف میکنم اما چون ژنتیکی پوستمون خشکه هیچ فایده ای نداره کرم مرطوب کننده مرتب باید مصرف کنم. میشه لطفا یه کرم مرطوب کننده خوب معرفی کنین قیمتشم بگین لطفا:

برای دیدن نمونه محصولات وارد کانال تلگرام پخش عمده محصولات آرایشی و همچنیناینستاگرام ارایشی اجیگل شوید .

مجازی    

WhatsApp Icon