فروش عمده لوازم آرایشی

کرم پودر تیوپی دایسل در حراج آرایشی

پوشش دهی کامل پوست پوشش مات و یکدست دارای بافت نرم و سبک طراوت بخشی به پوست سبک و ماندگاری بالا کیفیت عالی و ماندگاری بالا مناسب انواع پوست (سازگار با حساس ترین پوست ها) فاقد چربی و آبرسان مقاوم در برابر گرما و رطوبت
17500
ارسال به
*
*
روش ارسال
نام
تخمین تحویل کالا
قیمت
روش حمل و نقلی وجود ندارد

شرکت پخش آرایشی دایسل در بازار تهران :


کرم پودرتیوپی دایسل Daycell:

 

 دیسل یک برند کره ای است. کرم پودر دیسل با بهترین کیفیت یکی از محصولات پر فروش و محبوب میان آرایشگران و مصرف کنندگان لوازم آرایشی است. این کرم دارای پوشش دهی فوق العاده وغلظتی مناسب بوده و تمامی لک ها و جای جوش و نواقص پوست را به خوبی کاور می کند در عین حال به صورت یک لایه محافظ و رطوبت رسان عمل می کند که موجب حفظ طراوت و شادابی پوست شده و از خشکی پوست جلوگیری می نماید.

 

فروش عمده لوازم آرایشی های کپی در پخش آرایشی آجیگل :

 

کرم‌ پودری که توسط کمپانی دیسل تولید شده است علاوه بر داشتن خواص آرایشی به تضمین سلامت پوست نیز کمک می‌کند این کرم پودر از بافت سبک و ابریشمی برخوردار است که پوششی یک دست در سطح پوست ایجاد می‌کند. کرم‌ پودر تیوپی دیسل فاقد چربی است که همین موضوع استفاده از آن را برای افرادی که پوست چربی دارند ایده‌آل کرده است.

 

این کرم با سه رنگ بسیار پرکاربرد (روشن، متوسط و تیره) قابل استفاده برای انواع سلیقه هاست.

 

دایسل 

 

درمواد سازنده این کرم از موادی استفاده شده است که قابلیت نفوذ در لایه‌های پوست را دارد و کرمی بسیار سبک و راحت است و همچنین از تعرق پوست درهوای گرم جلوگیری می کند.یکی از قابلیت های این کرم ماندگاری و دوام بالای آن است که حفظ آرایش برای مدت طولانی را امکان پذیر می کند.

 

این کرم پودر چهره شما را در طول روز مات و مخملی و طبیعی نشان می‌دهد و از ایجاد ظاهری براق روی بینی و پیشانی و فرم گچی و پودری و ماسیدگی جلوگیری می‌کند و همین موضوع این محصول را ایده‌آل و همه پسند کرده است.

فروش عمده آرایشی و بهداشتی در بازار تهران:

 

 

کرم پورد

 

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد این محصول میتوانید با شماره 09193087108 تماس بگیرید و یا از راه های ارتباطی زیر استفاده کنید.

کانال تلگرام خرید عمده لوازم آرایشی با قیمت  . عمده فروشی محصولات آرایشی در اینستاگرام .

 

اینستاتلگرام ارایشی

WhatsApp Icon